Professori Jarmo Virmavirran mukaan Suomella ei ole johtajaa pääministeri Matti Vanhasen (KEPU) ilmoitettua vetäytymisestään pääministerin pallilta.
Virmavirta kirjoittaa Uuden Suomen näkökulmassaan, että jokaisen hallituksen uskottavuuteen kuuluu olettamus, että sama hallituspohja jatkaa vaalien jälkeenkin.
Hän huomauttaa, että asialla oli nyt poikkeuksellisen suuri painoarvo, koska KEPUn ja kokoomuksen yhteinen hallitus ei ole vielä kertaakaan selvinnyt yli vaalien toiselle hallituskaudelle.
"Nyt oli lupa odottaa - mutta sitten tuli se Vanhasen temppu". Hän teki porvarihallitukselle saman kuin Susan Ruususelle. Oharit, ryssän tempun tai miksi sitä sanotaankin, niin taas puhutaan, kuinka demareita tarvitaan hoitamaan porvarillista talouspolitiikkaa, Virmavirta kirjoittaa.
Virmavirran mukaan politiikan toimintakyky voidaan palauttaa hajottamalla eduskunta ja järjestämällä uudet vaalit.
Vanhanen teki saman tempun kuin Susan Ruususelle
2
69
Vastaukset
Kepudiggailija Jarmo Virmavirta tekee surutyötä porvarihallituksen raunioilla ja purkaa sappeaan kokoomuksen entisen puudelin, Matti Vanhasen päälle. Tosiasiassa Vanhanen teki eroilmoituksellaan ainoan "Miehen työnsä", mitä minä tiedän.
- Sjutton också
Vanhasen ero oli Vanhaselle ainoa mahdollisuus. Vanhasen kohdistuvat rikostutkimukset tekivät jatkon mahdottomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637