Miten saan vahvarista äänet ja kuvan ulos kun mun sony braviassa on vain kaksi hdmi sisäänmenoa,joten ulostuloja ei oo....ei ole erillistä digipoksia koska siin telkus on se itsessään??Olkaa ystävällisiä ja jeesatkaa:(
vahvari ja hdmi
3
311
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
Eihän tuosta tajunnut erkkikään, että mitä oikein haluat.
- täysi mahdottomuus
Et yhtään mitenkään. Ensin pitäisi saada sinne vahvariin signaali sisälle että sen voisi saada ulos. Ja jos siitä braviastasi ei saa signaalia ulos niin miten sen meinasit vahvariisi kytkeä?
Pitää ostaa erillinen tikiboksi jonka liität vahvariin ja vahvarista sinne bravian sisäänmenoon....- Kokeillaanpas näin
Mutta selostus oli niin sekava, etten ymmärrrä, mitä hän haluaa. Kuva näkyy tv:stä, joten miksi se pitää saada vahvariin? Riittää, kun vetää telkkarista optisella piuhalla äänen vahvariin. Eikö ne äänet ole tarkoitus saada vahvistimeen? Vai mitä tässä nyt halutaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647