Olen menossa maaliskuun alussa Dubliniin, millaista vaatetta kannattaa varata mukaan??
Sää maaliskuussa
4
696
Vastaukset
- BaileAthaCliath
Lämmintä kampetta, sekä mielellään myös jotai tuulen ja vedenpitävää. Lämpötilat saattaa olla siinä 0 ja 10 asteen välimaastossa, öisin ehkä jopa pientä pakkastakin.
Tuolta voi tutkia säätietoja:
http://www.wunderground.com/history/airport/EIDW/2009/3/4/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA - Lehtolainen
Olen myös menossa Maaliskuussa sinne, Mutta menen vasta Loppukuusta kauanko olet
- kl
vain muutaman päivän, ihan hiihtolomapiipahdus vaan..
- kl
kun oli kylmä, paikalliset sanoi ettei ole 20 vuoteen ollut näin koleaa talvea.
Mutta ihana kaupunki joka lämmittää sydäntä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605