Nurkalla huomaamatta?

Varaktori

Voisiko erittäin kehittynyt sivilisaatio elää meidän huomaamattamme tällä planeetalla, lähiplaneetoilla tai niiden kuissa? Sähkömagneettinen säteily kavaltaisi toisen sivilisaation heti? Ehkä osa ufoista tosiaankin on toisen sivilisaation lentolaitteita jotka tulevatkin yllättävän läheltä? Onko tätä aihetta jo käsitelty?

36

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väliäkö tuolla.

kurkitaan aidan toisella puolella rehottavaa rehua, vaikka, no tiedätte kyllä...

Siis miksei, mutta vaikka aihe aloituksen ajatuksena kutkuttaa, niin naiset vetää nyt luokseen kovin, eli huomisiin, se on nyt moi!

• HalvallakoHyvää

Juu..hmmm.. eli klassinen "meidän koko universumihan saattaa olla esim roska jonku örkin kynnen alla" tyyliin ?

• Varaktori

Ihan tuota en tarkoittanut, mutta mielenkiintoinen vaihtoehto pohdittavaksi. Jokuhan on esittänyt, että voisimme olla simulaatio jonkun tietokoneessa.

• Alive.
        Varaktori kirjoitti:

Ihan tuota en tarkoittanut, mutta mielenkiintoinen vaihtoehto pohdittavaksi. Jokuhan on esittänyt, että voisimme olla simulaatio jonkun tietokoneessa.

ollut laitoksesta pehmustetusta, vaan ihan kelpo mestasta.

• Kähmis

Kyllä. Erittäin kehittynyt voisi aivan varmasti.
      Sähkömagneettisen säteilyn välityksellä osaamme jo itsekin jopa kommunikoida ilman, että hyvälläkään tekniikalla sitä havaitaan (hajaspektri). "Tukikohdat" voisi varmasti "vuorata" koko SM- spektrin osalta niin, että vuotoa ei löydy ainakaan meidän laitteilla. Vaihtoehtona kaksi "kameleonttitaktiikka". Vaikka radioamatööreistä kolmasosa olisi alieeneja, niin millä sen havaitset? Täydellinen mukautuminen yhteiskuntaan olisi varmaan "erittäin kehittyneelle" lajille mahdollista. Pitäisi kai määritellä "erittäin kehittynyt". Onko se jotain tekniikkaa, mitä voisimme jo nyt ainakin hypoteettisesti haaveilla, vai pirtääkö mennä ihan "henkitieteiden" puolelle?

Voisi se, mutta miksi????

• 3+8

"Voisi se, mutta miksi????"

Kun otaa huomioon ihmislajin tekemät virhearvioinnit ja lajin tuhoamisvietin, olisi tällä pallolla asustelevat alienit pistäneet meidät päiviltä jo aikaa sitten. Tai ainakin puuttuneet tähän sirkusmeininkiin kovalla kädellä.

Ei niitä taida täällä asustella ja ovat vain täällä tarkkailemassa naapureitaan, millaisia heistä on kehittymässä. Ei hyvältä näytä heidän kannaltaan, meistä itsestämme nyt puhumattakaan.

• Väliäkö tuolla.

Miksikäs ei? Syitä miksi olisivat täällä sitä tiedetä ei, mutta eräs syy voisi olla ihmisten tarkkailu ja sehän sujuisi parhaiten pysymällä piilossa, puuttumatta täkäläiseen menoon juuri mitenkään, paitsi muutama yksilö pitäisi välillä siepata tarkempaa syyniä varten.

• Ohraryyni
        3+8 kirjoitti:

Kun otaa huomioon ihmislajin tekemät virhearvioinnit ja lajin tuhoamisvietin, olisi tällä pallolla asustelevat alienit pistäneet meidät päiviltä jo aikaa sitten. Tai ainakin puuttuneet tähän sirkusmeininkiin kovalla kädellä.

Ei niitä taida täällä asustella ja ovat vain täällä tarkkailemassa naapureitaan, millaisia heistä on kehittymässä. Ei hyvältä näytä heidän kannaltaan, meistä itsestämme nyt puhumattakaan.

"Kun otaa huomioon ihmislajin tekemät virhearvioinnit ja lajin tuhoamisvietin, olisi tällä pallolla asustelevat alienit pistäneet meidät päiviltä jo aikaa sitten. Tai ainakin puuttuneet tähän sirkusmeininkiin kovalla kädellä."

Pelkkiä oletuksia. Ehkä ovat täällä mutta eivät halua puuttua asioihimme. Oletus sekin mutta yhtä pätevä kuin nuo kaksi muuta.

• neppisnappi
        Ohraryyni kirjoitti:

"Kun otaa huomioon ihmislajin tekemät virhearvioinnit ja lajin tuhoamisvietin, olisi tällä pallolla asustelevat alienit pistäneet meidät päiviltä jo aikaa sitten. Tai ainakin puuttuneet tähän sirkusmeininkiin kovalla kädellä."

Pelkkiä oletuksia. Ehkä ovat täällä mutta eivät halua puuttua asioihimme. Oletus sekin mutta yhtä pätevä kuin nuo kaksi muuta.

"Ehkä ovat täällä mutta eivät halua puuttua asioihimme."

Jooh, antaa noiden ihmisten tuhota koko planeetta, mitäs me siitä.

• sukeltavasukkula

Voisi ajatella että meressä.Siellä sitä on tilaa,merethän kattavat maapallon pintaalasta suurimman osan.Näin joskus nuorena unen jossa kananmunan soikea lentolaite sukelsi veden alle,no unet ovat unia.Veden alla asuminen edellyttää tietenkin hyvin kehittynyttä tekniikkaa.Pitää olla häiritsemättä ihmisiä.Joskin jostain syystä ei siinä aina onnistuttaisi.Nykyajan dikitaalikuvaus aiheuttaa uusia ongelmia salassa pysymiselle,joka pojalla on kamera mukana ja kuvia räpsitään joka suuntaan yritä siinä elää huomaamattomasti.Suojaus pettää,lieneekö siitä johtuisi että Ufokuvat ovat usein epäselviä.

• 14+13

>>Voisi ajatella että meressä.Siellä sitä on tilaa,merethän kattavat maapallon pintaalasta suurimman osan.Näin joskus nuorena unen jossa kananmunan soikea lentolaite sukelsi veden alle, no unet ovat unia.Veden alla asuminen edellyttää tietenkin hyvin kehittynyttä tekniikkaa.>>

Ufojen on havaittu sukeltavan ja nousevan ilmaan vesistöistä useita kertoja. Jim-kanavalla hiljattain esitetty vajaan tunnin mittainen ohjelma tästä aiheesta oli melko vakuuttava. Esimerkiksi Kalifornian rannikolla kokonainen ufolaivue oli noussut useiden silminnäkijöiden mukaan merestä ilmaan ja useita havaintoja olivat tehneet merivoimien edustajat työtehtäviensä aikana.

Venäjän äskettäin avautunut ufoarkisto paljastaa, että Vanäjän laivasto on tutkinut meriufoilmiötä jo NL:n ajoista lähtien. Onko merten ja syvien järvien syvyyksissä Abyss-elokuvan loppupuolella esitetyn kaltaisia kaupunkeja suurten kupujen alla, vai ovatko meret ja syvät järvet kulkutie syvemmälle - on toistaiseksi suurelle yleisölle arvoitus - mutta jotain siellä varmastikin on.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200907289992714_ul.shtml

• h-opas

Erittäin kehittynyt sivilisaatio on osannut manipuloida
      aikadimensiota niin, että heidän nykyhetkensä on meidän
      nykyhetkestä pari sekuntia menneisyyden suuntaan.
      Saavat tietoonsa kaikki tekemisemme parin sekunnin
      viiveellä, emmekä me saa tietoa heistä kuin ehkä
      etevien henkioppaiden raporteista.

• DarkNinjaHiiri

Tuotakun funtsii niin menee pää kipeäksi. Jatkakaa hyvää ideaa tuosta aikadimensiosta. Fatalittetin (horjumattoman kohtalon opin) voitte unohtaa sanoi pekka.

• DarkNinjaHiiri
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Tuotakun funtsii niin menee pää kipeäksi. Jatkakaa hyvää ideaa tuosta aikadimensiosta. Fatalittetin (horjumattoman kohtalon opin) voitte unohtaa sanoi pekka.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Fatalismi

• Patikkeli kolo
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Niin.. eli kuten se hiukkaskiihdytin jolla yritetään saada sitä jumalpartikkelia aikaseksi :)
        joku niistä tiedemiehistä jo arvellut että tulevaisuus estää sen vekottimen toimimisen :)

• hmmm....
        Patikkeli kolo kirjoitti:

Niin.. eli kuten se hiukkaskiihdytin jolla yritetään saada sitä jumalpartikkelia aikaseksi :)
        joku niistä tiedemiehistä jo arvellut että tulevaisuus estää sen vekottimen toimimisen :)

No nyt mennään lujaa ja sitten aika pysähtyy,ei kulu aika millään. hmm..mielen kiintoista.

• h-opas

• h-opas
        hmmm.... kirjoitti:

No nyt mennään lujaa ja sitten aika pysähtyy,ei kulu aika millään. hmm..mielen kiintoista.

Muistan lukeneeni jostakin alkeishiukkastutkimusta käsittelevästä
        populääristä tiedejulkaisusta, että lyhytkestoisia atomi-ilmiöitä tutkittaessa
        ajan on havaittu kuluvan "nykimällä", so. aikaa kuten ainetta ja energiaakaan
        ei voida jakaa rajattomaan pieniin osiin, vaan vastaan tulee se pienin annos
        (kvantti) jota ei voida pilkkoa. Joissakin tapauksissa "aikakvantti" saattaa edetä
        jopa väärin päin, tulevaisuudesta menneisyyteen. (ensin tulee seuraus, sitten vasta syy)
        Tietyissä atomi-ilmiöissä tapahtuvat ovat niin lyhytkestoisia, että aika on liian
        "karkea" mittari niiden tarkkaan seurantaan.

• ...

• "Voisiko erittäin kehittynyt sivilisaatio elää meidän huomaamattamme tällä planeetalla, lähiplaneetoilla tai niiden kuissa?"

Toki. Jos otetaan vielä huomioon universumin ulottuvuudet/taajuudet eli me olemme maapallolla kolmannessa ulottuvuudessa tai kolmannella taajuudella ja toiset rodut ovat "korkeammalla", neljännessä, viidennessä jne... jolloin me emme pysty näkemään heitä tai heidän lentolaitteitaan.

Ja tietysti muistetaan että maapallo on ontto jolloin osa lentolaitteista voi olla sieltäkin kotoisin.

• Meret, Kuu, Mars, muut kuut, sieltä "sentin" päästä jne. Tukikohtia luulisi siis löytyvän läheltä ja ei olisi mikään yllätys jos osa oltaisiin perustettu kymmeniätuhansia vuosia sitten. Todennäköisesti niiden rakentajat olisivat aluperin kuitenkin aika kaukaa, valovuosistahan tuolloin on jo luonnollisesti kyse.

Itse olen vakuuttunut siitä että osa ufoista on jotain ei ihmisten rakentamia. Nyt kun tänne tieni löysin, niin saatan välillä tulla kommentoimaan ihan jopa riesaksi saakka, olen sentään kohtalainen jäärä nääs.

• HOHOHOHO

sano Zaikovski.
        "...saatan välillä tulla kommentoimaan ihan jopa riesaksi saakka, olen sentään kohtalainen jäärä nääs."
        Jos uutta jääräverta saadaan remmiin, niin eiku tulille. Riesoihin täällä ollaan totuttu. Kunhan sinulla on jotain sanottavaa. Tyhjän mantran jankkaajia löytyy jo ennestään.

• Kähmäkkä

Kerro nuori Sobus, miten olet tullut tulokseen..."Itse olen vakuuttunut siitä että osa ufoista on jotain ei ihmisten rakentamia." Johonkin varmaan perustat varmuutesi?
        Sori. En kirjautunut, mutta ihan Kähmynä kyselen. Jospa jotain uutta ajattelua löytyisi?????

• HOHOHOHO kirjoitti:

sano Zaikovski.
        "...saatan välillä tulla kommentoimaan ihan jopa riesaksi saakka, olen sentään kohtalainen jäärä nääs."
        Jos uutta jääräverta saadaan remmiin, niin eiku tulille. Riesoihin täällä ollaan totuttu. Kunhan sinulla on jotain sanottavaa. Tyhjän mantran jankkaajia löytyy jo ennestään.

Tämä menee vähän tyhjän puolelle, mutta tarkoitukseni olisi jättää turhat pulinat tilaa syömästä, kuten yleensä tapanani on ja kaiken maailman tuubilinkkejäkään en rupea kyllä "työkseni" tänne laittamaan, jos yleensä ollenkaan. Näpit käy sitten kun on oikeasti sanottavaa ja nimenomaan ufoilmiöön liittyvää.

• lissee
        HOHOHOHO kirjoitti:

sano Zaikovski.

No siehän mies oot kerroppa lisssee,oon ihan korvakuulolla.

• niikkkop
        Kähmäkkä kirjoitti:

Kerro nuori Sobus, miten olet tullut tulokseen..."Itse olen vakuuttunut siitä että osa ufoista on jotain ei ihmisten rakentamia." Johonkin varmaan perustat varmuutesi?
        Sori. En kirjautunut, mutta ihan Kähmynä kyselen. Jospa jotain uutta ajattelua löytyisi?????

tuoho alakuu buotto tulla vähä viuäriä kirjaimia,mutta ite asiaan en ole nuori vaan voinpa sanoa että vanha kähmy HEH HEH ,nin mistäpä oli kysymys.

• Kähmäkkä kirjoitti:

Viesti hävisi johonkin, joten uuden vuoro.
        Niin monta vuotta olen aihetta seurannut, netti, kirjat, tuttavat, omat silmät, jossain vaiheessa se malja täyttyi. Ei ole siis mistään yksittäisestä tapauksesta kyse. Tässä pitää nyt alkaa mittava urakka, lukea näitä palstan viestejä ( joita näyttää piisaavan ). Ryhtyä pitää sellaiseen, jotta saa tietoon mitä täällä on aikaisemmin kirjoitettu ja osaksi saada selville millaisia henkilöitä täällä on. Törmäillään siis tuonnempana?

• lissee kirjoitti:

No siehän mies oot kerroppa lisssee,oon ihan korvakuulolla.

vaiko minua meinaat ? Ei minua ole ennen mieheksi kyllä luultu, joten oletettavasti tarkoitat HOHOHOHOta?

• Varaktori

Minä en ole vakuuttunut muusta kuin siitä, että lähes 100% ufoilusta on silkkaa roskaa. On siellä kuitenkin ehkä jotain joka ei välttämättä ole ihan tästä maailmasta. Lueskelin tuossa juuri IDA:sta ja ihmin konetietoisuuden mahdollisuutta noin laajemminkin. Tuosta on täällä keskusteltu aikaisemmin aika paljonkin. Siinä ainakin päästäisiin eroon biologisen kehon rajoituksista jotka tulevat auttamatta vastaan jos valovuosista tosiaankin on kyse.

Tervetuloa vaan ufopalstalle.

• uusiaikaa
        Pihlaja67 kirjoitti:

Niin monta vuotta olen aihetta seurannut, netti, kirjat, tuttavat, omat silmät, jossain vaiheessa se malja täyttyi. Ei ole siis mistään yksittäisestä tapauksesta kyse. Tässä pitää nyt alkaa mittava urakka, lukea näitä palstan viestejä ( joita näyttää piisaavan ). Ryhtyä pitää sellaiseen, jotta saa tietoon mitä täällä on aikaisemmin kirjoitettu ja osaksi saada selville millaisia henkilöitä täällä on. Törmäillään siis tuonnempana?

Olen kanssasi samaa mieltä ,tietoa on liian paljon meenee pää pipiksi.Näillä metodeilla uusi aihe (n imerk:Uusi aika)

• nootpoot
        Varaktori kirjoitti:

Minä en ole vakuuttunut muusta kuin siitä, että lähes 100% ufoilusta on silkkaa roskaa. On siellä kuitenkin ehkä jotain joka ei välttämättä ole ihan tästä maailmasta. Lueskelin tuossa juuri IDA:sta ja ihmin konetietoisuuden mahdollisuutta noin laajemminkin. Tuosta on täällä keskusteltu aikaisemmin aika paljonkin. Siinä ainakin päästäisiin eroon biologisen kehon rajoituksista jotka tulevat auttamatta vastaan jos valovuosista tosiaankin on kyse.

aina kun otan alkon tuotteita on vaikea kirjittaa ,vaikka ajaus kulkee selkeäna harmittaa,asi9aan itsekin olen sitä mieltä että meillä on se kaksi vuotta e..pault sitten puuuh. valo.

• Varaktori kirjoitti:

Kiitokset tervetulotoivotuksesta. Roskaahan on ja paljon, siitähän ei pääse mihinkään, mutta kun jaksaa penkoa, niin akanat erottuvat kyllä. En enää tuhlaa aikaani etsiessäni vastausta siihen ovatko mahdollisesti käyneet täällä, vaan keskitän etsintäni sitä seuraaviin vastauksiin, jotka vaikuttavat olevan vielä lähes täysin pimennossa. Löytöpalkkio olisi itselleni kaiken vaivan arvoinen kylläkin, mutta se tosiaankin vaati jo sen ensimmäisen askeleen ottamista ilman sideharsoa silmillä. Tilanteen hyväksyntä oli verrattavissa siihen kun on koko päivän kulkenut aurinkolasit silmillä ja ne pois ottaessa huomaakin kuinka paljon valoisampi ja värikkäämpi maailma onkaan.

Kehoista sitten joskus tuonempana, mutta sen verran että tietyissä oloissa elämänjatkumokin on sallittu.

• Kasvi valiopallo
        Pihlaja67 kirjoitti:

omat silimät valehtelee! asiantutiat kertoo totuuen :)
        esim sullon huippukuvainen kuvaputkitelekkari ja vieressä sikakallis lcd littu telkkari ja huomaat ihan ikiomilla silmilläsi katsoen että kuvaputkitelkkarin kuva on huomattavasti parempi, ni e usko sitä kuiteskaa koska asiantutiat sanoo että "ei se oikeesti oo vaan se johtuu siitä ja siitä että luulet sen olevan parempi"

:) näinki voi käydä kuussa jossa on ei ole käyty

• KehittyvätKyssärit
        Varaktori kirjoitti:

Internet tulee itsetietoiseksi minä vuonna?
        Mitä se kysyy ensimmäiseksi?
        Ottaako se jenkkejä pattiin?
        Määrittele patti?
        Määrittele jenkki?

• Kasvi valiopallo kirjoitti:

omat silimät valehtelee! asiantutiat kertoo totuuen :)
        esim sullon huippukuvainen kuvaputkitelekkari ja vieressä sikakallis lcd littu telkkari ja huomaat ihan ikiomilla silmilläsi katsoen että kuvaputkitelkkarin kuva on huomattavasti parempi, ni e usko sitä kuiteskaa koska asiantutiat sanoo että "ei se oikeesti oo vaan se johtuu siitä ja siitä että luulet sen olevan parempi"

:) näinki voi käydä kuussa jossa on ei ole käyty

Television ostossa omat silmät ratkaisee paljon. Se mikä mielyttää omaa silmää eniten, niin se mielyttää, sitä eivät toiset voi päättää. Taidekriitikot eivät ratkaise myöskään sitä mitä laitan seinälleni, tykkään tai en, sekin on ihan itsestäni kiinni. Ei auta vaikka kuinka ylistäsivät, jotain omasta mielestäni räpellykseltä näyttävää, en huolisi sellaista kuin korkeintaan myytäväksi.

Ufohavainto taasen, silmät voi petkuttaa kaukaisissa kohteissakin. Ja kaikki ei ole miltä ne näyttää, myös mieli terve voi erehtyä. Lähelle laskeutunut ufo, havainto aito mitä ilmeisimmin, mutta kuten ei vierasta koiraa ole myöskään ehkä kovin viisasta mennä silittämään, niin ufoa koskettamaan ihan näkemänsä varmistukseksi tulee kuitenkin välttää, sillä muutoin voi käydä kuten sen, ei sittenkään niin kiltin vieraan koiran kanssa.

• mitäs turhia
        KehittyvätKyssärit kirjoitti:

Internet tulee itsetietoiseksi minä vuonna?
        Mitä se kysyy ensimmäiseksi?
        Ottaako se jenkkejä pattiin?
        Määrittele patti?
        Määrittele jenkki?

Pure jenkki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe