Olen 28-vuotias nainen ja kaipaan kaveria suunnilleen ikäisestäni naisesta seuraksi erityisesti ulkoilemaan ja Elixiaan (Sello) mutta myös kaikkiin mahdollisiin muihin lajeihin. Itse olen ihan tavis ja tykkään liikkua vapaa-ajan iloksi ja oman terveyteni vuoksi. Missään lajissa en ole erityisen pro, mutta uutta on kiva oppia ja liikunnanilo on se pääpointti. Kaverin kanssa olisi helpompi saada itsensä liikkeelle mutta Espooseen vasta muuttaneena tuttavapiiriä ei vielä ole.
Vastailehan tähän ketjuun ja jos laitat sähköpostiosoitteesi, niin kirjoittelen sinulle päin.
Kuntoilukaveria Espoosta?
4
578
Vastaukset
- -..-
Moikka, kuntoilu/ulkoiluseura olisi tervetullutta. Asun leppävaaran alueella, (nainen, muutaman vuoden sinua nuorempi) ja itsekään en mikään pro missään lajissa, mutta kaikenlainen liikunta silti lähellä sydäntä. Laittele viestiä, niin katsotaan, miten ajatukset käy yksiin.
karoliinas@hotmail.fi- Mukava saada uusia..
Minäkin etsin itselleni urheiluseuraa,olen toki mies.Olen aikaisemmin asunut leppävaaran lähellä joten maastot ovat minulle todella tuttuja.Tottakapas yhteyttä kiinnostuessanne.pwester@hotmail.com.
- Kuntoilukaveri
Jos kaipailet vielä ulkoiluseuraa, niin mä olisin vapaaehtoinen. Olen 27-vuotias liikunnasta pitävä tyttö. Tällä hetkellä käyn usein Elixiassa, mutta ulkoliikunta on laiminlyöty. Asustelen Leppävaaran alueella, joten yhteislenkit ois ehkä helppo toteuttaa. Mut saa kiinni osoitteesta eriski@suomi24.fi
- ~Tiina~
Moikka!
Jos vielä kaipaat kuntoiluseuraa niin tässä löytyisi 28v nainen, asun tässä Pohjois-Leppävaaran puolella. Koiran kanssa olen alkanut lenkkeillä ja jumpassa salilla käynti on tuttua.
Otapa yhteyttä jos vielä haluat kuntoiluseuraa.
tiinalait@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450