Lomamatkojen Albenan hotelli Vita Parkin All Inclusive Ultra? Voisiko jokú valaista ko. hotellin Inclusivea eli millaista ruokaa tarjolla, mihin aikaan jne. Löytyykö lapsille jäätelöä, aikuisille oluthanat auki ja yleensä ottaen, kuinka ko. palvelu pelaa.
Matkalle kesäkuun 29. päiväksi Vita Parkiin!Kiitos!
Vita Park
ManteliXX
2
377
Vastaukset
- gryiu
itse tykkään albenasta, mutta ehdottomasti suosittelen hotellia albenan keskustan ja rannan tuntumasta....flamingo paras.....rupee meinaan nyppimään loppulomasta rinteeseen kapuaminen.....
- kertovat.
Katsoin Vita Parkin esittelykuvia ja huoneet näyttivät todella pieniltä. Aika vaikea on tuollaiseen huoneeseen saada lisävuodetta, saati sitten useampia, jos lapsia on kaksi. Ultra-sana all inclusiven yhteydessä tuntui myös omituiselta, koska selostuksen perusteella tuo AI ei kuulostanut mitenkään erityiseltä.
Allasalue näytti kivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645