Miten on, oletteko te muut ulkosuomalaiset jo pohtineet asiaa?
Eli missä haluatte viimeisen leposijanne sijaitsevan
viimeinen
3
264
Vastaukset
- aussimamma
Olen luvannut ruumiin paikalliselle yliopistolle lääkäriopiskelijoiden leikeltäväksi ja loput tuhkattavaksi ja siroteltavaksi sairaalaan kalmistoon. Ei tule perikunnalle hautajaiskuluja:) Ja menee nekin luut ja nahka hyödylliseen tarkoitukseen.
- Elämänmerkki
Enkä ole vastausta saanut. Itsellehän sillä ei ole mitään väliä kun en siinä vaiheessa enää mistään mitään tajua. Siltä kannalta olen miettinyt, mitä sukulaiset ja ystävät kenties haluaisivat / kaipaisivat mutta se onkin sitten enemmänkin heistä kiinni.
- ulkkari2010
Eipä siellä haudalla taida olla tungosta - oli se missä tahansa -, joten eipä tuolla juuri väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657