Mitäs mieltä olette?Olen laittanut supon meidän vauvalle koliikiin.1kk.
suppoja?
5
926
Vastaukset
- Karamelli
Ei koliikkiin auta, ainakaan meillä, mutta sillä tavalla saat poistettua muita syitä huutoon. Meinaan, jos auttaa niin syy on tod.näk. ihan muussa.
Jaksamista vauvan kanssa :) Kyllä se ohi menee. Itselläni ollut 3 koliikkivauvaa...ja kolme kuukautta on huutoa riittänyt jokaisella. - Mam
Suppojahan saa periaatteessa antaa vasta 3 kk:n iässä, ja silloinkin on painoraja. Kahdelle lapsellemme on sairaalassa jouduttu pienempänä antamaan suppoja, mutta silloin niitä pienennettiin. Auttoiko? Mielestäni se ei kuitenkaan ole oikea tapa hoitaa koliikkia.
- ei kannata
ei se auta itse ongelmaa, menee ajan myötä ohi,on tosi yleistä kyllä tuo koliikki. hieronta voi lievittää ja pystyasennossa kantaminen...kaiket ajat...
- elomorsian
pitemmällä tähtäimellä. Koeta jotain muuta. Lääkket ovat lääkkeitä eivätkä supot ole tarkoitettu koliikkiin. Kokeile ennemmin cuplatonia tai disflatyliä.
- nuppu
ei auta. meillä auttoi rintareppu ja jammailu musiikin tahdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667