Tyttöystäväni on täysin mahdoton

kärsimysten malja

Vihaan naistenhakkaajia, mutta välillä mielessäni käy mielikuva nyrkistä painautumassa tyttöystäväni naamaan.

Rakastan häntä, mutta viikossa hyviä päivä on kenties yksi. Hän raivostuu mitä järjettömimmistä asioista ja onnistuu aina kääntämään kaiken minun syyksi.

Tässä muutamia aiheita, joista hän on lähiaikoina raivostunut.

1. Lähikauppa sijaitsee noin 30 metrin päässä. Jostain syystä hän halusi mennä sinne autolla, mutta kieltäydyin, koska tässähän ei olisi mitään järkeä. Noin viikon mykkäkoulu.

2. Siivosimme asuntoamme ja siivouksen päätteeksi keitin kahvit. Pieni läikkä kahvia läikähti kupistani lattialle, jonka siivosin samantien. Hän huomasi asian ja raivostui jälleen.

3. Rahatilanteemme on tiukka. Pakkotilanteissa olemme joutuneet lainaamaan rahaa ystäviltämme. Tai minä omiltani, sillä eihän hän kehtaa pyytää rahaa omilta ystäviltään. Kaikenlisäksi minä maksan lähes kaikki laskut ja hän on noin 6 kuukauden vuokraosuudet minulle velkaa. Yleisesti ottaen, vaikka rahaa olisi jäljellä vain 10 euroa loppukuukaudeksi, hän ostelee hiusvärejä ja kaikkea muuta turhaa, vaikka ne voisivatkin odottaa sitä, että saisimme lisää rahaa.

4. Jääkaapissa ei ollut ruokaa, joten hän pyysi minua käymään kaupassa. Pyysin häntä tekemään ostoslistan, jonka jälkeen hän raivostui ja juoksi ulos ovet paukkuen. Reilun viikon mykkäkoulu. En vieläkään tiedä syytä tähän.

5. Hänellä on ulosotossa noin 2000 euroa, mutta tämä ei haittaa häntä. Jos puhun tästä tilanteesta, hän raivostuu.

Ja niin paljon muuta

37

2179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellen...

Kuulostaa aika järjettömältä! Tai oikeastaan lapselliselta! Kuinka vanha tyttöystäväsi on? 15? Onko teillä kuitenkin hyviäkin hetkiä, vai miksi siedät tuota?

• jätä se

Olet siis avoliitossa pikku prinsessan kanssa. Voi paska. Ei se siitä kuule miksikään muutu, oman mielenterveytesi kannalta olis parasta pistää se vaihtoon. Ennenkuin menet ja lyöt sitä, mikä on pahempi juttu kaikkien kannalta. Pakkaa pikku draamakuningattaren kassit ovenpieleen ja sano morjens.

• Mun mielestä on hyvä, että ihmiset voivat kirjoittaa nettiin ja purkaa tuntojaan. Se on tosi tärkeää, että ei pidä sisällä asioita. Vaikka minusta vielä tärkeämpää olisi puhua läheisille ihmisille, kuten vanhemmille, sisaruksille, ystäville/kavereille, aina se ei ole mahdollista eikä helppoakaan, riippuu jokaisen ihmisen elämäntilanteesta ja suhteista läheisiin. Mennäkseni aloittajan kirjoitukseen minusta tuo edellinen kirjoittaja kiteytti hyvin asian ja ei voi olla kuin samaa mieltä hänen kanssaan, eihän tuommoista paskaa jaksa kukaan terve ja fiksu ihminen.

• hiäophiop

päiviä viikossa siis kuusi..? Onko tuollainen sinun mielestäsi onnellista elämää?! Tuollaistako haluat seuraavat vuoden ja vuosikymmenet?!
      Ei tuollaista kiukuttelevan pikkukakaran käytöstä voi laittaa pelkästään nuoren iän (se ei tästä ilmi käy, mutta oletan...) piikkiin, jotain on vialla syvemmälläkin! Likka odottaa, että sinä olet kaiken aikaa pelastava prinssi, teet kaiken toiveiden mukaan ja pidät huolen, ettei kuole nälkään... Mitä saat vastineeksi? Et mitään hyvää ainakaan, vaan lisää kohtuutonta käytöstä!
      Mieti ja mieti hartaasti! Kyllä meressä kaloja piisaa, joten haluatko elää elämäsi tuollaisen "mustekalan" kanssa, joka kietoo lonkeronsa ympärillesi ja myrkyttää sinut?!

• Cono--

Itse en kyllä pysty rakastamaan kusipäitä!

• Ehkä se nainen on

tosi hyvä seksissä. Se menee usein muiden asioiden edelle.

• ala mennä jo

Juokse pakoon kun vielä voit...tyttösi on narsisti !!!!!!!

• mies......

samassa tilanteessa aikoinani olen elänyt. Olen mies, nainen oli jo 25.
      Riitoja tuli tiskivedestä, saunassa käymisestä, likaisesta kahvimukista, josta päätin aamukahvit juoda. Emännälle tarjosin puhtaan mukin.
      Lopputulos. Nainen kävi iltaa viettämäs baarissa. Soitti 3 aikaa yöllä ja kertoi rakastavansa. Nainen päätyi toisen miehen kanssa sänkyyn samana yönä. Lääkärissä hänelle todettiin masennus. Erosta muutama vuosi jo. Välillä nään hänet toisen miehen kainalossa kaupungilla. Aina on eri mies.

tässä välissä oli joitakin muutaman päivän kestäviä juttuja. Joskus käy niin että vietetään iltaa ja sit suukotellaan ja sit ei enää kuulu mitään. siin tulee outo tunne kyllä. lähetän viestin, moi mitä kuuluu. haluisitkos tavata uudelleen. Ei tullu koskaan takas viestii. laitoin vielä yhden viestin, mutta ei vastausta. siihen päätty se ennen kuin ees alko. Tuntuu ettei naiset mitään vakaviajuttuja haluakaan.

Nyt olen ehkä sinkku, tai ehkä varattu. Uuteen naiseen luotan, ettei hän muitten syliin meidän aikanamme mene. Kuitenkin ehdottelee eroa joka toinen kuukausi. Kait tää yhteiskunta on vain muuttunut, ettei osata tai haluta olla toisen kanssa vuosikymmeniä. Nyt on taas eroehdottelu päällä. Tarkoittaa ettei kuukauteen ehditä mitään kivaa tehdä. Kohta parivuotta tätä jatkunut. Melkein puoli vuotta oli kun ei eroehdottelua tullut, mutta taas tuli. ei kait auta muutakuin odottaa. Rakastan tätä naista ja haluan hänet. en edes halua muille naisille soitella, joten miksi edes niin tekisin.

Nainen ainakin tietää mitä itse haluan, voipi auttaa sinun tilanteessasi myös. Tauko jutut on aina rasittavia, kun on 50-50 todennäkösyys kumpaankin suuntaan. Joskus isompi joskus pienempi. täytyy itse totutella yksineloon ja kuluttaa aikansa muiden tuttujen näkemisellä. vaikkapa äippää tai siskoaan, jos näkemiset ovat jääneet vähiin, tai tietokonepeli.. En voi neuvoa, kun omia onnistumisiakaan ei ole.

• anniina___**

Minä olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka pillastuu alkuperäisen kirjoittajan avopuolisoden tavoin pienistäkin asioista... jopa mitättömistä. No, tosin isosiskoni on aina ollut sellainen, että hän ottaa volttia milloin mistäkin asiasta, mutta ei sentään kahvikupin läikytyksestä ja kyllä hänellä sentään maalaisjärkeä löytyy. Tiedoksi alkuperäiselle kirjoittajalle, ettei kaikki naiset ole avopuolisosi kaltaisia.. löytyy meitä viilipyttyjäkin. =)

Ei tuollaista tarvitse sietää.. ajattele tulevaisuuttasi, jos ostaisitte oman asunnon (tosin puolisollasi on ulosotossa asioita, joten on epävarmaa saatteko yhteistä lainaa).. entäs kun hankitte lapsia ja lapsi onkin koliikkivauva? kuinka puolisosi kestäisi tällaista?? Aivan liian epävarma ja -tasainen persoonana, jotta pystyisin luottamaan hänenlaiseen puolisona.

MInä olen ehkä liiankin rauhallinen välillä... viikko sitten tultuani viikonlopun vietosta kavereideni kanssa, puolisoni tunnusti, että hän oli pessyt kalliit käsinpesun vaativat verhot pesukoneessa. No, verhot näyttivät siltä kuin kissa olisi niissä kiipeillyt (=200 euron verhot roskiin). Mies näytti niin nololta ja pahoillaan olevalta, etten voinut muuta kuin nauraa... hän oli pessyt ne verhot lauantai aamuna ja oli kantanut hemmetinmoista syyllisyyden tunnetta sunnuntai-iltaan saakka kunnes pääsi minulle tunnustamaan. Enhän minä enää voinut huutaa hänelle. Sovittiin vaan, että hän hankkiin uudet verhot.. hinnalla ei väliä onko ne 80 euron vai 300 euron.. kunhan ne vain selviävät konepesusta tulevaisuudessa. =)

Saatan minäkin huutaa pienistäkin asioista (esim. vessapaperin loputtua ei ole haettu kodinhoitohuoneesta uutta rullaa telineeseen), mutta yleensä ohitan ne olankohautuksella.. en jaksa pahoittaa omaa mieltäni aloittamalla toiselle huutamisen.

• Mies22vkl

Minun kaverini seurustelee samanlaisen naisen kanssa. Hän myös heittelee todella tökeröitä kommentteja kaikille ja pitää mykkäkoulua myös muiden kuin kaverini nähden. En ymmärrä miten kaverini ei tätä näe, vaikka hänelle on siitä jo sanottukkin monelta taholta. Joskus on vain parempi erota.

• -Neule-

Vaikuttaa siltä, että tyttöystävälläsi on pahoja ongelmia, joita hän purkaa sinuun. Ei ilmeisesti oikein hallitse elämäänsä ja mm. rahankäyttöään. Tavallaan ymmärrän tuollaista turhuuksien ostamista. Itsekin tulee sorruttua joskus sellaiseen, kun tahtoo jotain piristystä rahahuolien keskelle, mikä on toisaalta tosi tyhmää, kun sitten ärsyttää vaan enemmän, että tuli johonkin turhuuteen laitettua rahaa. Samoin saatan suuttua/pahoittaa mieleni, jos minua muistutetaan asioista jotka huolettavat paljon. Tiedän kyllä, että se joka muistuttaa asiasta tarkoittaa hyvää, mutta muistuttaminen tuo ahdistusta, kun se tapahtuu tilanteessa, jolloin tahtoisin vain hetkeksi unohtaa huoleni.

Nuo muut kohdat ovat kyllä aika outoja. Ihan kuin mikä tahansa voisi laukaista suuttumuksen. Tyttöystäväsi kannattaisi varmaan mennä juttelemaan jollekin psykologille. Psykologi voisi antaa neuvoja elämänhallintaan ja tyttöystävä oppisi hoitamaan huoliaan paremmin ja toimimaan sen sijaan että huolet lamauttaisivat hänet. Tosin en tiedä mieten voisit ehdottaa asiaa hänelle ilman uutta suuttumusta.

• vasdfv

pakotatko hänet syöm,ään pillereitä

• rejipdfc
        vasdfv kirjoitti:

pakotatko hänet syöm,ään pillereitä

taas tätäkin kommenttia! "PAKOTATKO"... Hoh hoijaa!
        A. Kaikki miehet eivät PAKOTA naisiaan syömään pillereitä!
        B. Kaikki naiset eivät tule kaistapäisiksi pillereistä!

• se-keijo

miten naiset ymmärtää naisten huonoja puolia ja keksii näitä sovittelu ratkaisuja, jos tarinan sukupuolet olisivat toisinpäin--mies olisi tarinan pahis---

olis vastaus ytimekäs,,, jätä se sika, sun ei kannata tuhlata elämääsi tuollaiseen mieheen, joka ei osaa tehdä kauppalistaa, eti parempi..

mikähän siinäkin on????

• Naimisis jo

Hyvin sanoit tuosta naistenhakkaajista.

Sinullakin hormoonit hänen kanssaan keittää, ja kivekset kuluttaa kokoajan helvetisti energiaa ja testosteroni pumppaa, mutta ET SAA KOSKEA HÄNEEN!

Samaan tapaan HÄNKÄÄN ei saa olla RAIVOPÄÄ vaikka olisi miten PMS.

Kerro tuo hänelle ja jos ei onnistu niin järjestä hänelle pikku ylläri, että kun tulee kotiin, niin olet vienyt kamasi pois häntä ärsyttämästä.

Voi että mä toivon että mulla olis ollut tollanen tyttöystävä IHAN PELKÄSTÄÄN siks että oisin saanut jättää sen.

Yks juttu voi olla että olet liian säyseä ja hän yrittää että panisit hanttiin.

• vnxc

taas tätäkin kommenttia! "PAKOTATKO"... Hoh hoijaa!
        A. Kaikki miehet eivät PAKOTA naisiaan syömään pillereitä!
        B. Kaikki naiset eivät tule kaistapäisiksi pillereistä!

joo-o mä oon niitä, jotka ei tule.
        Mitä numeroita sait luetun ymmärtämisestä koulussa?
        Koska et selvästikkään ymmärtänyt, että mitä kirjoitin oli kysymys :)

• Jätä se hullu

psykonarttusi heti. Löydät kyllä pareman säyseämmän naisen!

• tiukkapipotäti

Voi sinua, aika karmeaan tilanteeseen olet joutunut. Luulen että tyttöystävällesi tekisi hyvää asustella vielä muutama vuosi yksikseen ja oppia kohtaamaan elämän realiteetteja.

Jos jatkatte, epäilen että hän ripustautuu aina vaan tiukemmin sinuun lähinnä sen vuoksi että tarvitsee sinua pitämään kulisseja pystyssä, eli paikkaamaan mm. heikkoa rahatilannettaan. Kun hänellä on sinut siinä apuna, niin hänen ei tarvitse koskaan oppia pitämään asioistaan huolta.

• Niiber

tuosta. Jos haluat itse pysyä järkevänä ilman pillereitä niin yritä lähteä sovussa. Uskotko, että vuosien saatossa suhteenne vain paranee tuosta? En usko. Yleensä päinvastoin kun ei voida edes asioista keskustella.

Oikeasti vaikka olisit kuinka vahva mies niin kaikki jossain vaiheessa sortuvat toisen ihmisen kynsissä. Miksi odotat sitä päivää.....

• ,,,,,,,,,,

Lyhyesti: tilanteenne on tulehtunut molemmin puolin, ja tyttöystäväsi kuulostaa henkisesti pahasti keskenkasvuiselta itsekkäältä ihmiseltä. Ratkaisu: muuttakaa erillenne heti kun se on taloudellisesti mahdollista. Eihän sitä tiedä vaikka kasvua tapahtuisi puolin ja toisin, mutta naisten päässään kehittelemillä ongelmilla ei ole tapana korjaantua hauduttamalla niitä, vaan pikemminkin päin vastoin.

• ....................

EIKÖ KUKAAN todellakaan näe miten itserakkaasti ja tunnevammaisesti, liioittelevasti ja valehtelevasti tää mies on kirjoittanut?

"pyyhin läikän heti" "hän huomasi asian heti"
        Hän on jopa niin typerä, ettei tiedä syytä naisensa suuttumukselle ja on ehkä aivoton aasi eikä edes kysy mikä meni väärin.

• Niibeer
        .................... kirjoitti:

EIKÖ KUKAAN todellakaan näe miten itserakkaasti ja tunnevammaisesti, liioittelevasti ja valehtelevasti tää mies on kirjoittanut?

Hän on jopa niin typerä, ettei tiedä syytä naisensa suuttumukselle ja on ehkä aivoton aasi eikä edes kysy mikä meni väärin.

kenties hänen "naisensa" ku noin kiukkuisesti puolustat? :D
        Hän on jopa niin typerä, ettei tiedä naisensa suuttumukselle? Mistä sä sen tiedät? :D

Tunnevammaisesti :D Sinutkin voisi ottaa vakavemmin kunhan osaisit kirjoittaa asiallisesti, koska viestistäsi hehkuu narsistin ominaisuudet....

Mistä tiedät, että hän valehtelee?

• ..............
        Niibeer kirjoitti:

kenties hänen "naisensa" ku noin kiukkuisesti puolustat? :D
        Hän on jopa niin typerä, ettei tiedä naisensa suuttumukselle? Mistä sä sen tiedät? :D

Tunnevammaisesti :D Sinutkin voisi ottaa vakavemmin kunhan osaisit kirjoittaa asiallisesti, koska viestistäsi hehkuu narsistin ominaisuudet....

Mistä tiedät, että hän valehtelee?

ei sinun minua tarvi narsistiksi tulla sanomaan :')
        Hänen kirjoituksestaan näkyy vain se mitä hänen tyttöystävä on tehnyt. Tämä on vain hänen kantansa. Eikä hän ole kertonut yhtä ainutta kertaa tietävänsä edes syytä tyttöystävän käytökselle. Uskon, että sille todellakin löytyy syy. Niinkuin kaikkien nalkuttajien käytökselle yleensä.
        Ihminen, joka osoittaa huomiota toiselle KYSYY varmasti mikä on vialla, mutta eipä näy hän kysyneen.
        Jos akka häipyy viikoksi hän ei varmasti ole miehestä kiinnostunut ja jos hän on mustasuikkaista laatuakin hän ei todellakaan pysty olemaan viikkoa kysymättä miehen olinpaikkaa ja tekemisiä.
        Valhetta ja vääristelyä koko teksti

• Naiset sekoja?
        .............. kirjoitti:

Hänen kirjoituksestaan näkyy vain se mitä hänen tyttöystävä on tehnyt. Tämä on vain hänen kantansa. Eikä hän ole kertonut yhtä ainutta kertaa tietävänsä edes syytä tyttöystävän käytökselle. Uskon, että sille todellakin löytyy syy. Niinkuin kaikkien nalkuttajien käytökselle yleensä.
        Ihminen, joka osoittaa huomiota toiselle KYSYY varmasti mikä on vialla, mutta eipä näy hän kysyneen.
        Jos akka häipyy viikoksi hän ei varmasti ole miehestä kiinnostunut ja jos hän on mustasuikkaista laatuakin hän ei todellakaan pysty olemaan viikkoa kysymättä miehen olinpaikkaa ja tekemisiä.

Kysykää googlelta - kyllä Google tietää.
        Google haku > naisen aggressio shaking baby< haulla löytyy tietoa lapsiin kohdistuvasta väkivallasta ja sen tekijöistä.

Linkki Nettiturvakodin sivuille.

http://www.turvakoti.net/fi/tekijat/nainen vakivallan tekijana/naisen aggressio lahisuhteissa/

• Niibeer

Emmä sua narsistiks sanonukkaa :D

Mutta eihän hän maininnut missään vaiheessa, ettei olisi yrittänyt jutella kyseisestä asiasta. Hän on voinut yrittääkkin mutta tuloksetta joten ->

Aloittaja voisikin vastata näihin kysymyksiin. Oletko yrittänyt jutella/kysyä syytä naisen käytökselle? Jos olet niin miten se on sujunut? Miten hän reagoi keskustelemiseen joka koskee häntä?

Ei olekkaan kertonut syytä käytökselle ja niin hänen pitäisikin tehdä. Aina kun on joku ongelma liitossa niin minun mielestä siinä vaiheessa istutaan ja keskustellaan asiallisesti asiat läpi puolin kuin toisin.

Mun mielestä tekstiä ei voi kutsua tässä vaiheessa valheeksi kun hän ei ole kommentoinut kuin sen "tärkeimmän" pointin mikä häntä vaivaa ja haluaa purata sen jonnekkin, eli turhautumisensa. Mutta meidän muiden olisi helpompi auttaa sinua, kunhan vain vastaisit esimerkiksi tuohon kysymykseen.

• fkjkfg

on yksi niitä klassisia miesten ja naisten välillä:
        N: "miksi se tekee aina noin törkeästi?"
        M:"mikä nyt on vialla?"

Olisi varmaan helpompi, jos nainen kertoisi, mikä on vialla. Ja mies kysyisi. Ja molemmat kertoisivat. Sen jälkeen voitaisiin miettiä että miten pitäisi tehdä.

• Tuollasta hullua
        .................... kirjoitti:

psykonarttua puolustavan täytyy olla itse samanlainen paska!

• Sgisjjdsjds dsj

Onks ensimmäinen suhteesi? Miksi rakastat häntä? Välillä kannattaa tehdä mitä järki sanoo, ei mitä sydän sanoo. Ei ole normaalia. Muista aina että sääli on heikkous!

• oppeliini

Miksi maailmassa sinä liimaudut noin sairaaseen ihmiseen? Tuo nainen tarvitsee apua johon sinulla ei ole voimavaroja tai taitoa. Miksi tuhlaat elämäsi tuon laatuiseen oloon?

• Pakaste-Kalat

Onko hän horoskoopissa Kalat?
      Jotenkin kuulostaa tutulta!!

Taitaa olla pakastekalat
      Rauhoitu tyttö hyvä!

Poika, Sinä et osaa soittaa "soitintasi" oikein!!
      Ensin se pitää virittää oikein ja sitten näppäilemään nätisti.

Terveisin Hyvin paistettu Kalat

• (N)22

Tällaisiin ne miehet ihastuu ja sitten tuskailee :) Ei-prinsessat ei valitettavsti kelpaa. Pitäisihän sitä olla rahaongelmainen, kalliisiin vaatteisiin törsääjä. Minä ostan vaatteita laatukirpputorilta ja tiukkoina aikoina se tosiaan on ruoka, eikä hiusväri. Tärkeämpää esim. toimiva auto, kuin kalliit vaatteet..
      Mutta minkäs tekee, ne aikuiset pissikset on miehistä niin ihania :) Terveisin tasapainoinen nuori nainen.

• makeke

Eiköhän siinä ole vakka kantensa valinnu.

• Nainen...

Eihän sun ole mikään pakko olla sen kanssa. Jos ei se älyä muuttaa tapojaan niin ei tosta mitään tule. ehkä psykologi tms. Puhumalla yleensä asiat selvitetään. Ite en kattelis tollasta järjen köyhyyttä.

• Halaus sulle

Miten ihmeessä pystyt vielä rakastamaan tyttöystävääsi, siis vieläkin? Hän käyttää sua kohtaan henkistä väkivaltaa, ei tuollaisista asioista suuttuminen ole tosiaankaan normaalia. Luulenpa, että tyttöystäväsi tarvitsisi psykiatrista apua, kyse ei voi olla mieleltään terveen ihmisen käytöksestä. Neuvoisin sua käymään kirjastossa ja lainaamaan kirjan:Tuija Välipakka/Arja Lehtosaari; sata tapaa tappaa sielu (narsismin uhrit kertovat). Voit löytää paljon itsekokemaasi. Narsistin kumppani huomaa usein, että tekee niin tai näin, aina väärinpäin. Sinä olet (kai) vielä nuori? Neuvoisin sua jättämään tyttöystäväsi. Kipeää se tekee, koska rakastat häntä. Ehkä hänkin välillä sanoo rakastavansa sua, että olet korvaamattoman tärkeä. Mutta silti yhä uudestaan loukkaa sua, mietihän tätä. Huonommaksi hänen käytöksensä todennäköisesti muuttuu, syytökset, raivarit ja mykkäkoulut seuraavat toisiaan, ja sinä etsit syytä itsestäsi. Ethän halua tuollaista tulevaisuutta? Mukavia, hyväluonteisia nuoria naisiakin on, aivan varmasti. Pidä huolta itsestäsi, myös ulkoisesti. Parempaa tulevaisuutta, olet sen ansainnut!

• yönvartijana

Mikään ei ole tässä elämässä niin vaikeaa kuin ihmis-suhteet ja joita sekoittaa rakkaustunteet...
      Toivon todellakin että tämä aloitus ei olisi totta, mutta mutkikasta on elämä kun ihastuu ja rakastuu ja sen tiedän itse kokemuksesta miten asia viedään lopulta konkurssiin josta maksettava tulee 10v. ja kokee elämän menneen osin hukkaan.

Jyrkkä ehto jos yhdessä jatkossa tai pakko erota suhteesta mikä ei johda kuin ikävään. Valinta on olemassa ja elämä vain kerran, joten miete asiaan VAKAVASTI.

• 1974839999

pistä nyt hyvä mies tollanenn nainen ulkoruokintaan, eihän se ole sun kanssas muuta kuin rahan takia.eli et jos sä et tienaa niin ei hänkään parempaa elämää saa...järki käteen mies, suomessa on tosi paljon hyvin koulutettuja naisia jotka pärjää omillaan eikä ole tollasia miehen alistajia

• s bgsr

Jotkut väläyttelevät narsismia, mutta kuulostaa enemmän epävakaalta/rajatilalta. Ehkä tyttöystävä voisi käydä juttelemassa jossain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe