Onko täällä ketään?
Suomi- - Ruotsiottelu menossa ja täällä kaikuu tyhjyys.
Hu, Huu
13
234
Vastaukset
- pilvi*
Voihan nenä 3-0 nyt on mentävä jännittämään, moi
- *Kukkahame*
Heikosti menee Suomi-pojilla, hyvin heikosti
- Tuntuu pahalta!
piti arvata jo siitä uhosta! Oli pelko pöksyssä jo lähtiessä. Ja mitä siellä tekee taas se virkamiesketju?
Tuntuu pahalta! kirjoitti:
piti arvata jo siitä uhosta! Oli pelko pöksyssä jo lähtiessä. Ja mitä siellä tekee taas se virkamiesketju?
niin luulisi, ettei tuollaisia 5 min rangaistuksiin johtavia virheitä tehdä.
- pilvi*
Jopel kirjoitti:
niin luulisi, ettei tuollaisia 5 min rangaistuksiin johtavia virheitä tehdä.
upein-- Niskala yritti, mutta Ruutu sai hyvän tuulen palaamaan!!! Ruotsin peli oli niin hallittua, ettei voinut kuin todeta, ettei ollut mahiksia! Mutta lopussa pojat yritti ainakin vimmatusti.---- Ruutu tappeli urhoollisesti yksin---- thats my boy!
ja lopetti surkean ottelun ja Leijonat pääsevät ottelemaan ilmeisesti vielä kovempaa joukkuetta vastaan, mutta Suomen pojatkin osaavat pelata paremmin.
- *Kukkahame*
Miten suomalaiset olivat kuin toisesta maailmasta, tuli sellainen mielikuva. että no odotti koko ajan jotain?
Kai ne vielä voivat vauhdittua, nyt ei kyllä olleet hereillä, maalivahti oli silmät auki. - *Kukkahame*
*Kukkahame* kirjoitti:
Miten suomalaiset olivat kuin toisesta maailmasta, tuli sellainen mielikuva. että no odotti koko ajan jotain?
Kai ne vielä voivat vauhdittua, nyt ei kyllä olleet hereillä, maalivahti oli silmät auki.Ja nyt pian aletaan jännittämään joukkuemäkeä, Ahonen on pipi ja vuoteessa makaa, vaan toiset miehet kyllä yrittää, täytyy varmaan teipata peukalot pystyyn.
Hautamäeltä ja Ollilta odotan tuloksia, 10 parhaan joukossa, joukkuemäkihän se on , mutta silti.
Mäelle nousu kyllä onnistuu se alastulo vaan on vaikeaa? - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
Ja nyt pian aletaan jännittämään joukkuemäkeä, Ahonen on pipi ja vuoteessa makaa, vaan toiset miehet kyllä yrittää, täytyy varmaan teipata peukalot pystyyn.
Hautamäeltä ja Ollilta odotan tuloksia, 10 parhaan joukossa, joukkuemäkihän se on , mutta silti.
Mäelle nousu kyllä onnistuu se alastulo vaan on vaikeaa?jännäämistä onkin, toivotaan että pojat onnistuu, toisihan se iloa monelle, jotka odottavat tuloksia.
Kaappien siivoilua olen yrittänyt aikaansaada, tylsää hommaa:D, mutta kohta ollaan maaliskuussa, ja kevät alkaa edetä! - *Kukkahame*
pilvi* kirjoitti:
jännäämistä onkin, toivotaan että pojat onnistuu, toisihan se iloa monelle, jotka odottavat tuloksia.
Kaappien siivoilua olen yrittänyt aikaansaada, tylsää hommaa:D, mutta kohta ollaan maaliskuussa, ja kevät alkaa edetä!Joukkuemäki luistaa paremmin yahoo!
- JoBel
*Kukkahame* kirjoitti:
Joukkuemäki luistaa paremmin yahoo!
ovat kovia mimmejä pelaamaan kiekkoa. Ruotsin tytötkin ovat ihan vastaan tulijoita
- Maalaismies*
Täytyy olla jokin syy suomalaisten alavireiseen pelaamiseen. He eivät välittäneet voittaa. Oliko se tietoisuus siitä, että pelit jatkuvat kävipä tässä pelissä miten hyvänsä. Säästivätkö he myöhempiä pelejä varten?
Luulenpa, että tulevissa peleissä näemme ihan toisenlaisen leijonamiehistön. Ei se mitä he väläyttivät aikaisemmissa peleissä, ole voinut mihinkään haihtua.- *Kukkahame*
Eräällä palstalla oli sellainen selostus että Ruotsi-Suomi ottelun voittaja saa vastaansa Tsekin ja se ottelu tässä vaiheessa kierrettiin näin.
Moni oli tuota mieltä, enkä ihmettele että se ei olisi totta, kova luu on tuo Tsekin joukkue, en kyllä löytänyt olympialähetyksien sivuilta ketä vastaan Suomi seuraavaksi pelaa.
Onnea vaan miehille ja naisillekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271