Haluaisin ottaa saunalahdelta adsl-liittymään hyvän tarjouksen takia, mutta eivät voi myydä sitä, koska asun kaapelissa. Nykyinen liittymäni on kuitenkin elisan adsl-liittymä ja tietääkseni myös saunalahti toimii samaisessa verkossa. Saunalahti kuitenkin väittää että vaatii heitlä turhaa kikkailua. Pitääköhän tämä paikkansa vai yrittääkö saunalahti vain saada myytyä minulle tuplasti kalliimaan liittymän?
adsl-liittymä kaapeliin
1
265
Vastaukset
- ..............
Onko ne jumalauta ihan tolloja??? Eihän se että asut kaapelitv-taloudessa, kuulu asiaan mitenkään. Kaapelitv- ja kaapelinetti-liittymät kulkee antennikaapelia pitkin, ADSL kulkee puhelinverkon kautta.
Siis kyllä sä voit ottaa ADSL-liittymän. Ei siihen kaapelitv vaikuta yhtään mitään.
Siis.....ei jumalauta.... nyt ainakin tietää että Saunalahdelta ei kannata ottaa laajakaistaa, eihän ne idiootit tajua mistään mitään.
Se että jos meinaat että saisit pitää Elisan ja ottaa Saunalahden ADSL:n sen rinnalle, niin se ei onnistu. Paitsi jos käytetään kahta johtoparia. Yleensä käytetään vain yhtä johtoparia ja siihen saa vain yhden ADSL:n kerrallaan. Niin ja kyllä Saunalahti tosiaan käyttää Elisan verkkoa, ainakin suurimmalla osalla paikkakunnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667