Hallin katto romahti

lumivaara

16

1745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+16

ja pirstoutunut ovi voivat vammoista huolimatta hyvin.

• Crack of ass

isännöitsijät ja muut vastaavat kyenneet mitenkään ennakopimaan ,että lumikuorma on kohtalokas riski...tämä tuli niin äkkiä ,kuin kosinta entiselle piialle.....

• pelottavaa

se näkyy valmistajan eli nordic hall nimisen firman referenssi sivuilla. Se tässä hirvittää että
      vastaavalla puutteelisella tekniikalla on rakennettu suomessa satoja halleja.
      Varmasti paukkuu vielä. Nyt pitäisi nopeasti tutkia kaikki käytössä olevat vastaavat kyhäelmät.

• inssi 54

toinenkin saman valmistajan urheiluhalli. Nyt nopeasti käyttökieltoon. Samat virheet siinäkin suunnitelijoilla. Miten se katto voi sortua kerta rysäyksellä ?

• Tosi on

Ei muuta vikaa, kun ei haluta puhdistuttaa kattoja, se kun maksaa ei tule voittoa kiinteistöyhtiöille.

• Iskä kertokin,että oli siitä monitoimihallista katto romahtanut alas,kun oli itse ajanut ohi mua ja siskoa kotoa tänään.Olin kuulevinanikin parin hälytysajoneuvon menneen kodin ohi pillin soiden (monitoimihalliin on meiltä varmaankin n. kilometrin matkaa,ja asun itekin Wärtsilänkadun varrella),mutta en aatellut niiden menevän niinkin lähelle kuin monitoimihallille. X'D Iskä toteskin,että ne varmaan ettii ton jälkeen jonkinsorttista valmistusvirhettä,jos kerran katto romahtaa muuten niin hyväkuntoisessa rakennuksessa.

• pelottaako

iskälle että ei mennä siihen jalkapallohalliin. Kesällä sekin varmaan on turvallinen.

• Lumitalkoot
        pelottaako kirjoitti:

iskälle että ei mennä siihen jalkapallohalliin. Kesällä sekin varmaan on turvallinen.

Haitissa oli maanjäristys, se tuli hetkessä, meille (ja ilmeisesti myös Ruotsiin) on tulossa lumikatastrofi.
        Se tulee vähitellen - koulujen, hallien ja asuintalojen katot romahtavat, tiet ja rautatieyhteydet tukeentuvat. Kun tulee suojakeli, katot eivät kestä nopeasti lisääntyvää painoa ja viranomaiset eivät tee mitään, he eivät kykene tajuamaan muuttuneita olosuhteita. Nyt olisi muutama päivä aikaa toimia kattojen pelastamiseksi. Pitäisi oikeastaan julistaa kansallinen hätätila ja armeija avuksi niinkuin jo Ruotsissa on tehty. Tämä on sitä todellista ilmastonmuutosta.

• pelottaako kirjoitti:

...isäni ei harrasta jalkapalloa.Saati edes sählyä jne.

• Aatteleppaite2.0

jos sää muuttuu suojaksi kuten ovat luvanneet,sitten niitä tuleekin alas.

• haastelette

Ottakaapa selvää paljonko suojakeli pystyy lisäämään lumen painoa.
        Ei nimittäin paljon paskaakaan.

• kamelin selkä
        haastelette kirjoitti:

Ottakaapa selvää paljonko suojakeli pystyy lisäämään lumen painoa.
        Ei nimittäin paljon paskaakaan.

"Ottakaapa selvää paljonko suojakeli pystyy lisäämään lumen painoa.
        Ei nimittäin paljon paskaakaan."

Kun tulee suojakeli, katolla olevan lumen paino kasvaa 1–2 prosenttia.

Oljenkorsi katkaisee kamelinkin selän.

• pelaaja212

mun isä kyllä sano ekan kerran ku siinä hallissa oltiin että nykyään ei tämmöstä vois enää rakentaakkaa ku on nii huonosti rakennettu..

• nyrkki ~

80 cm pakkaslunta, jos 5 cm jäätä niin 50 cm,
        no viikonloppuna tullee aikapaljon lisää ja noussee lämpökin plussan puolelle.

• Miten yllättävää

Vähän sama asia kuin liukas talvi yllättää autoilijat.

• Konku

Laukaassa sortui taas Nordic Hallin suunnittelma halli. Yhtä surkeesti tehtyjä kuin hallimestarin hallit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe