http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010022311180762_uu.shtml
Järvenpäässä. Sisällä oli kai 12 henkilöä, mutta ei mitään vakavia loukkaantumisia.
Hallin katto romahti
16
1740
Vastaukset
- 7+16
ja pirstoutunut ovi voivat vammoista huolimatta hyvin.
- Crack of ass
isännöitsijät ja muut vastaavat kyenneet mitenkään ennakopimaan ,että lumikuorma on kohtalokas riski...tämä tuli niin äkkiä ,kuin kosinta entiselle piialle.....
- pelottavaa
se näkyy valmistajan eli nordic hall nimisen firman referenssi sivuilla. Se tässä hirvittää että
vastaavalla puutteelisella tekniikalla on rakennettu suomessa satoja halleja.
Varmasti paukkuu vielä. Nyt pitäisi nopeasti tutkia kaikki käytössä olevat vastaavat kyhäelmät.- inssi 54
toinenkin saman valmistajan urheiluhalli. Nyt nopeasti käyttökieltoon. Samat virheet siinäkin suunnitelijoilla. Miten se katto voi sortua kerta rysäyksellä ?
- Tosi on
Ei muuta vikaa, kun ei haluta puhdistuttaa kattoja, se kun maksaa ei tule voittoa kiinteistöyhtiöille.
Iskä kertokin,että oli siitä monitoimihallista katto romahtanut alas,kun oli itse ajanut ohi mua ja siskoa kotoa tänään.Olin kuulevinanikin parin hälytysajoneuvon menneen kodin ohi pillin soiden (monitoimihalliin on meiltä varmaankin n. kilometrin matkaa,ja asun itekin Wärtsilänkadun varrella),mutta en aatellut niiden menevän niinkin lähelle kuin monitoimihallille. X'D Iskä toteskin,että ne varmaan ettii ton jälkeen jonkinsorttista valmistusvirhettä,jos kerran katto romahtaa muuten niin hyväkuntoisessa rakennuksessa.
- pelottaako
iskälle että ei mennä siihen jalkapallohalliin. Kesällä sekin varmaan on turvallinen.
- Lumitalkoot
pelottaako kirjoitti:
iskälle että ei mennä siihen jalkapallohalliin. Kesällä sekin varmaan on turvallinen.
Haitissa oli maanjäristys, se tuli hetkessä, meille (ja ilmeisesti myös Ruotsiin) on tulossa lumikatastrofi.
Se tulee vähitellen - koulujen, hallien ja asuintalojen katot romahtavat, tiet ja rautatieyhteydet tukeentuvat. Kun tulee suojakeli, katot eivät kestä nopeasti lisääntyvää painoa ja viranomaiset eivät tee mitään, he eivät kykene tajuamaan muuttuneita olosuhteita. Nyt olisi muutama päivä aikaa toimia kattojen pelastamiseksi. Pitäisi oikeastaan julistaa kansallinen hätätila ja armeija avuksi niinkuin jo Ruotsissa on tehty. Tämä on sitä todellista ilmastonmuutosta. pelottaako kirjoitti:
...isäni ei harrasta jalkapalloa.Saati edes sählyä jne.
- Aatteleppaite2.0
jos sää muuttuu suojaksi kuten ovat luvanneet,sitten niitä tuleekin alas.
- haastelette
Ottakaapa selvää paljonko suojakeli pystyy lisäämään lumen painoa.
Ei nimittäin paljon paskaakaan. - kamelin selkä
haastelette kirjoitti:
Ottakaapa selvää paljonko suojakeli pystyy lisäämään lumen painoa.
Ei nimittäin paljon paskaakaan."Ottakaapa selvää paljonko suojakeli pystyy lisäämään lumen painoa.
Ei nimittäin paljon paskaakaan."
Kun tulee suojakeli, katolla olevan lumen paino kasvaa 1–2 prosenttia.
Oljenkorsi katkaisee kamelinkin selän.
- pelaaja212
mun isä kyllä sano ekan kerran ku siinä hallissa oltiin että nykyään ei tämmöstä vois enää rakentaakkaa ku on nii huonosti rakennettu..
- nyrkki ~
80 cm pakkaslunta, jos 5 cm jäätä niin 50 cm,
no viikonloppuna tullee aikapaljon lisää ja noussee lämpökin plussan puolelle.
- Miten yllättävää
Vähän sama asia kuin liukas talvi yllättää autoilijat.
- Konku
Laukaassa sortui taas Nordic Hallin suunnittelma halli. Yhtä surkeesti tehtyjä kuin hallimestarin hallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081