Veikkaan että SHL taas pitää yön synkkinä tunteina tutun tiedotustilaisuuden ja alkulause menee näin: "X:n näytteestä on löydetty jotain hämärää......" ja sitten muutama muu eli kolme suomalaista käryää. Oliskohan kielletyillä aineilla tekemistä kun ei muka musti jaksanut hiihtää loppuun, huono selitys..
Doping aina epäilys varsinkin Kuitunen ja Jauhojärvi kun peruneet kisaohjelmaa ,perusteltua syytä ilmoittamatta.
Isomettän opit niin voi kuvitella valmis douppaan kun selityksiä mustilla samoin kun hemohessuilla oli. Näyttöjä ei ole keskeytti et varmaan oli ottanut aineita et ei uskaltanut maaliin tulla...
Kuka kärähtää.?
4
206
Vastaukset
- eponorjalaiset
Marit Björgenin pitäisi kärähtää. Epo-norski.
Kumma kyllä näillä kaikilla norjalaisilla hiihtäjillä on astma. Joopa joo.
Myllylä on rehellinen mies norjalaisiin verrattuna!- käänteinen totuus
Jos Lereim haluaisi ja sopivat kemistit olisi paikalla testaamassa, Virpi olisi aikalailla yksin ladulla.
Nykyisin KAIKILLA hiihtäjillä tuntuu olevan astma. Kaikilla paitsi mulla. Mutta äkkiähän sitä nyt yhen astman hankkii...ei kai sen teeskentekeminen niin vaikeata voi olla....
- sinä sitten
Zip1 kirjoitti:
Nykyisin KAIKILLA hiihtäjillä tuntuu olevan astma. Kaikilla paitsi mulla. Mutta äkkiähän sitä nyt yhen astman hankkii...ei kai sen teeskentekeminen niin vaikeata voi olla....
hiihtäjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634