MInkälaisia valmistujaisjuhlia olette pitäneet ja/tai minkälaisissa olette olleet? Tai minkälaisiin juhliin haluaisitte mennä? Kaikki käy syömisistä väkimäärään ja ohjelmaan!
Vinkkejä kaivataan omiin partyihin....
valmistujaisjuhlat
4
4568
Vastaukset
- Minä
Kannaatta varata suolaista ja makeaa syötävää. Itse valmistun nyt toukokuun lopussa ja ajattelin voileipäkakkua ja täytekakkua ym.. ehkä Booliakin voisi tehdä. Pienent pirskeet on tulossa, eli ei kovin montaa vierasta. Pääasia on että kunhan kaikilla on hauskaa!! =)
Ja kun laittaa paikat kuntoon(kunnon siivous) ja nätit pöytäliinat pöytiin ja kukkia vähän maljakkoon niin kyllä se siitä. - valmistuva
itselläni myös on valmistujaisjuhlat toukokuun lopulla. tarjottavaksi kannattaa laittaa myös sitä suolaista.
itse laitan tarjolle mm. lohi- ja kinkkupasteijoita, täytekakun, pullakranssin, pikkuleipiä ja juomiksi: kuoharia onnittelumaljaksi, kahvi, tee ja mehua lapsille.
vieraita tulee noin 30 elikkä jännityksellä odotan tuota päivää!- minä taas
tuli vahingossa sama nimimerkki äskeiseen viestiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696