Yhden Ooppelin omistaneena voin jokaiselle kertoa, että välttäkää ko. autoja kuin ruttoa.
Olen myös istunut kahden muun Ooppelin kyydissä : ensimmäisellä päästiin n. 500 metriä ja se laukesi siihen, ei muuta kuin kävelemään.
Toinen oli taksi ja en kerinnyt istua kuin 5 minuuttia kyydissä niin kuski oli jo selittänyt että miten huonoja ne autot on : erityisesti jarrut mopon tasolla, hengenvaaralliset.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/mystinen-elektroniikkavika-johti-vectran-vaihtamiseen-uuteen
Hiukka ongelmia
4
359
Vastaukset
- lukiluki
Etkö ymmärrä lukemaasi tuosta tuulilasin jutussa,lueppa uudestaan siinä kävi selväksi kyllä mistä vika johtui. Useamman Opelin omistaneena voin sinulle kertoa hyvin on minulla ainakin pelanneet. Oli välillä muitakin merkkejä mutta taas on Opel alla ja hyvin menee.
- autoilijaastra
rajaa kirjoitteluun. Oletko imbesilli kun et ymmärrä lukemaasi.
- pody
Siinä taas yksi todellinen asiantuntija !!! ollut tekemisissä kolmen (3) opelin kanssa ja sen perusteella koko
merkki on kelvoton. Myös ne kaikki muut joita em. henkilö ei koskaan ole nähnyt. Taidoillasi olisi varmasti
kysyntää vakuutusyhtiön lääkärinä, hehän tunnetusti parhaiten tuntevat tapaukset niitä edes näkemättä.
Jos auton voi luokitella kelvottomaksi kolmen yksilön perusteella, ei koko porukassa ole yhtään
kelvollista merkkiä. Sinun lienee parasta siirtyä jalkamieheksi.- oiskipoiski ooppeli
mulla on kyllä uuppeli mutta omasta mielestä merkkiuskollisuus on perseestä oli auto mikä tahansa. sitä hyvää ja laadukasta autoa ei nimittäin ole vielä keksitty. genevessä sanovat että tulee kuulema ensvuosisadan alussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748