tanssilava Rantsilassa? Kuka on käynyt!
Vastasin just Miljoonan viestiin, että olen käynyt, niin eikö taas koko viesti kadonnut!?
Herranperkele, MITÄ pahaa siinä oli???????
Taviskyssäri.
Ei oo tosi, häivyn taas.
Hyttikosken
12
381
Vastaukset
- maija meikäläinen
joskus 1970 luvulla, auto oli Volga.. Musta Volga, jolla siellä kävimme.. Kuskina olimme, auto oli erään kaverimme.. Minä muistan että silloin oli paljon nuoria siellä.. muuta en juuri muista..
Se on ainoa kerta kun olen käynyt Hyttikoskella.. silloin oltiin nuoria.. nyt ei olla enää nuoria.. ollaan vain muuten kait nättejä..Mä kuljin linja-autolla, kun monta linja-autoa kieri pitkin maakuntia ja haki nuoria ihan kotimaitolavalta. Oltiin vielä niin nuoria, ettei korttia kellään...
- ...
Mutta Volgia ei ollut kovin paljon. Lumijoella yks musta taksi. Met oltiin liikkeellä Volvo Amatsoonilla :DDDD
=DW=
Joo, se häipys ja äkkiä. En poistanut itse.
mut kysyn kuiteskin,,,, missä on Rantsila, minä en ainaskaan ole siellä käynyt. Tuttu nimi se kuiteski on:))
Vai enks mie muista sen sijaintia???? Olisko tää tätä ikää??-- kirjoitti:
Nyt sitten tiedän Rantsilastaki, ainaski missä se sijaitsee:))) Nätti kirkko:)
Sibone kirjoitti:
tietänee paremmin, mut Oulun eteläpuolella, n. 60 km :)
siel suunnil koskaan oikein käyny, nyt vanhempana kyllä Oulussa olen kävässy pari kertaa, mut siihen se onki sit jääny.:)
- ...
Bittiavaruuteen kadonnutta bittiä ei kande itkeä. Tää toimii niin, että kun joku laittaa poistopyynnön johonkin viestiin. Se joko poistetaan tai sitten ei, ihan sattumanvaraista koko touhu.
Mutta Hyttikoski on kyllä tuttu. Siellä oli aikanaan sen verran iso kylätappelukin, että halkopinot kylillä tyhjenivät ja rosiksessa oli kaikki Ranttilalaiset, suurin osa Liminkalaisista ja Tyrnävältäkin useempi ukko:DDDD
Pillua sieltä ei oikein saanut ikinä, se outoa. Ruokolahdelta sai paremmin:DDDDD
=DW=ilmankos se viesti eilen poistuikin. Joku pelännyt just tota, että tappelu vedetään esiin.
Joku ranttinen sniffannu hernemaissipaprikat nenuun!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778