Mistä sais tommosia rasttiohjaimia, kun en oo enään löytäny mistään? Jos nuita ei enään oo missää nii oisko joitakin muita ratteja vielä xbox 360? Kun tarvisin tommosen. Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Microsoft Wireless racing wheel
7
1682
Vastaukset
- valmistus lopetettu
Loppu ne on Microsoftin Wireless Racing Wheelit koko Suomesta ja maailmaltakin joitain yksittäiskappaleita lukuunottamatta. Valmistus on näet lopetettu. Ei saa siis mistään enää uutena. Käytettynä on joskus Huuto.netissä myynnissä, mutta hinta kohoaa vähintään uuden hinnan tasolle, että en tiedä kannattaako maksaa käytetystä rimpulasta uuden hintaa enää.
Xbox 360:n elinkaari näyttäisi olevan loppupäässä, eli lisälaitteiden valmistusta ei kannata enää jatkaa. Microsoft on varmaankin keskittänyt resurssit uuden konsolin ja siihen sitten lanseerattavien lisälaitteiden - kuten rattiohjaimet - suunnitteluun. Nyt on käynnissä enää jälkirahastus ja varastojen loppuunmyynti. - mistä saa?
valmistus lopetettu kirjoitti:
Loppu ne on Microsoftin Wireless Racing Wheelit koko Suomesta ja maailmaltakin joitain yksittäiskappaleita lukuunottamatta. Valmistus on näet lopetettu. Ei saa siis mistään enää uutena. Käytettynä on joskus Huuto.netissä myynnissä, mutta hinta kohoaa vähintään uuden hinnan tasolle, että en tiedä kannattaako maksaa käytetystä rimpulasta uuden hintaa enää.
Xbox 360:n elinkaari näyttäisi olevan loppupäässä, eli lisälaitteiden valmistusta ei kannata enää jatkaa. Microsoft on varmaankin keskittänyt resurssit uuden konsolin ja siihen sitten lanseerattavien lisälaitteiden - kuten rattiohjaimet - suunnitteluun. Nyt on käynnissä enää jälkirahastus ja varastojen loppuunmyynti.JES!!!! Löysin Ylivieskan K-citymarketista viimesen kappalee!!!
- JiiGee
mistä saa? kirjoitti:
JES!!!! Löysin Ylivieskan K-citymarketista viimesen kappalee!!!
kyl niit tuolla lohjan gigantissa ainakin on...
- Ratin omistaja
Ison Omenan Prismasta tänään kävin ostamassa ja 1 kappale jäi hyllyyn
- Make 75
MAD CATZ X360 WIRELESS RACING WHEEL
Toimitukset ovat vasta alkaneet joten verkkokaupoissa ei vielä varastoissa, mutta näyttää erinomaisen hyvälle kapistukselle :P
Multitronic » Pelikonsolitarvikkeet->>MAD CATZ X360 WIRELESS RACING WHEEL
http://www.boostep.fi/catz-x360-wireless-racing-wheel-p-294844.html?cPath=283_425_439
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=45700
http://www.systemasuperstore.fi/product/show/2063/xbox-tarvikkeet/238111/mad-catz-x360-wireless-racing-wheel
- ajomies
Saisko tuohon kyseiseen rattii vastusta? Jos saa niin miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450