Löytyykö mistään suomenkielisillä teksteillä Bodaa Arnoldin Kanssa ja The new encyclopedia of modern bodybuilding kirjoja? Olisin kiitollinen, jos Sinun avulla saisin nämä kirjat suomenkielisinä.
Arnold Schwarzeneggerin kirjoja?
3
690
Vastaukset
- Iisakki Vähäpuheinen
Ensimmäinen löytyy ainakin Martinlaakson kirjastosta, toista ei lie käännetty kun on vain alkuperäisenä. Ellei kotikyläsi lainastossa ole niin kirjastotäti hommaa etälainana vaikka maan ääristä. Pikkusenhan se maksaa mutta mitäpä ihminen ei tekisi kroppansa eteen.
ENCYCLOPEDIA OF MODERN BODYBUILDING kääntämisestä omaan käyttöön voit ottaa puhdetyön talvi-iltojen iloksi. Jos painattaa ja myydä meinaat niin sitten pitää neuvotella kustantajan kanssa tekijänoikeuksista.
Kirppareita kiertäneenä uskoisin muutaman uskonsa Arnoldiin menettäneen luopuneen kappaleestaan ja pistäneen kiertoon. Parhaiten maamme johtavat antikvariaatit löytää kerralla livenä syksyllä Helsingin kirjamessuilta. Harvinaisuuksia löytyy, kokemusta on. Verkkonettikauppoja voi selailla kotoakin, oletko kokeillut? Nyt just ei tärpänny, mutta tilannehan elää.
http://www.antikvariaatti.net/
http://www.antikka.net/- työläinen1970
Mulla olis kirja bodaa arnoldin kanssa suomenkielisenä.
- Bodari
Hyvä kirja ja klassikko !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635