Hei! Voisiko joku joka tietää kertoa millaista on laulutunneilla?
Olen 15-vuotias ja aijon ottaa laulutunteja, yksityisesti. Mutta onko niistä hyötyä? Haluaisin kehittää ääntäni. Olen kovasti kiinnostunut laulamisesta ja haluaisin joskus ehkä päästä laulajaksi, mut ei sitä kukaan voi lupaa, mutta...Niin :)
Laulutunnit
1
326
Vastaukset
- veerabianca
Heippa!
Ehdottomasti menet laulutunneille! Niistä on todella paljon apua, kunhan löydät ammattitaitoisen opettajan. Vaikka omaisi luonnostaan kivan äänen, vaatii tekniikan ja hengityksen hallinta ammattilaisen oppitunteja.
Ensimmäisellä tunnilla usein jutellaan mitä halutaan oppia ja missä tasossa mennään. itse aloitin esiintymiskammoisena ja olimmekin sopineet, etten ensimmäisenä tuntina vielä laula.
Mene mene jo tunnille, se kannattaa, jos laulajaksi haluaa, on tyhmää olla käymättä tunneilla :) Ei lääkäriksikään pääse vaikka on greyn anatomian kaikki tuotantokaudet katsonut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890