Sairastan epävakaata persoonallisuushäiriötä, ja olen nykyisin kateellinen muille heidän elämästään.
Itse olen surkimus joka elää huonossa suhteessa, lihon ja paisun enkä edes tee työtä mistä pidän. En vain osaa muutakaan kuin olla näin. Voimavarat ei riitä mihinkään. Haluaisin olla hoikka ja energinen, onnellinen ja menevä. Oikeastaan sellainen kun olin ennen.
Katselen tuttavieni kuvia facebookista, rakastuneita pariskuntia jotka lomailevat onnellisesti. saan lukea heidän profiilistaan kuinka he käyvät lenkillä töiden jälkeen, heillä on kaunis ja viihtyisä koti, he jaksavat siivota ja touhuta.
Mitäs minä teen?
Istun ja ihmettelen päivät läpeensä että milloin se elämä oikein alkaa!? Olen kohta kolmekymppinen nainen, en mikään teini enää! Masennun ja ahdisyun entisestään muiden onnesta ja kivasta elämästä.
Itse painin epävakauteni ja oman itseni kanssa. Taistelen ja riitelen, masennun ja suutun. Olen hermostunut ja äkkipikainen koko ajan.
samalla elän kuin haavemaailmassa tajuten kokoajan sen, millainen haluaisin olla.
:'(
kateellisuudesta
3
212
Vastaukset
- jaahas
Ite oon kakssuuntainen ja epävakaa persoona, huomaan kans että oon jotenkin katkera elämälle.
Jos mää olisin "normaali" mulla olis työpaikka, kauan haaveksimani omakotitalo ja uskaltaisin ajaa ajokortin.
Tuolloin kun tulee noita hetkiä että oon kateellinen ja katkera, yritän miettiä mitä mul on . esim. katto päänpäällä, kuntoutustuki jolla pärjäilen jotenkuten, vanhemmat, veli , muutama ystävä, miniläppäri, töllö, eli huomaankin että paljon huonomminkin vois mennä.. -
Olen samaa mieltä, olet hyvin kateellinen. Kateus laajasti nähtynä
on asenne hyvää vastaan, se kohdistuu myös itsessään olevaan
hyvään. Odotat, että elämä alkaisi itsestään ilman sinun
aktiviteettiasi. Olet kateutesi uhri.
Sinun tulisi nähdä että olet itse omaa hyvääsi vastaan. Jos hyväksyt
tämän, on mahdollista muuttaa tilannetta. Itse parhaiten tiedät
mistä olisi hyvä aloittaa. Kannattaa käyttää vapaata tahtoaan itsensä
hyväksi ja sallia itsensä nauttia elämän rikkaudesta.- etcetera
Kateudessa ei ole mitään pahaa, se vaan kertoo sinulle mitä itse haluaisit. Ja psykoanalyyttisesti ajatellen: ei voi olla kateutta ellei ole minuutta eli ole onnellinen: sinulla on minuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423