Jenkkakahvat pois?

nuorimies_21

Hei!
Minulla on ongelma ja ongelman nimi on pienet jenkkakahvat. Minulla on vatsa litteä ja muutenkin olen hoikassa kunnossa, mutta minua häiritsee suunnattomasti nuo pienet jenkkakahvat. Miten saisin pois ne mahdollisimman nopeasti?

Kiitoksia!

55

27981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????

tai ajan kanssa?

• Se on selvä

Laihduttamalla....

• lisäämällä.

pääsee eroon jenkkakahvoista.Tv:pyykkilautavatsa.

• teknomaagi

kuntoilu spinning aerobiset lajit tehoaa ihan eritavalla asian murehtiminen
      mutta jos ne on tosi tosi pienet niin jenkkaa vartenhan ne on hei!!!! :)

• hudahuda

Osta kunnollinen hulahula-vanne ja pyörittele päivittäin 5-10min. Kiinteyttää "korsettia" tosi tehokkaasti ja on hauskaa. Jos haluat jatkossa lisää haastetta osta niitä lisää ja pyöritä yhtäaikaa :).

• hudahuda

Sellainen vedellä täytetty on hyvä.

• vtsa ja kahvat
        hudahuda kirjoitti:

Sellainen vedellä täytetty on hyvä.

Lihapiirakka, siihen paljon voita, kinkkua ja kananmuia, syö ja nauti.

• vuman

Hiihtämällä lähtee jenkkakahvat tehokkaasti. Ja kaikilla sellaisilla liikkeillä joissa on kiertoa.

• Kokemusta on

Hissien sijaan kävele raput ylös aina mieluiten joka päivä, kyllä lähtee.

• venyy

venytysliikkeitä kylkiin. seisot suorassa ja viet käden pään yli. Mulla tehos , jenkat pois parissa kk. tee päivittäin toistoja ja peilin edessä .muista säilyttää kunnon oikea asento ettet tee liikettä väärin

• aivan amatoori

Jenkka kahvat on läskiä eikä sitä polteta paikallisesti.

Eri jumppaliikkeet voivat kiinteyttää kehoa jenkkojen alta ja siten voit näyttää ohuemmalta, mutta totuus lienee rasvanpoltossa.

Jenkkakahvojen ongelma on hivnen syvempi siinä mielessä, että rasva alkaa useimmiten kertyä jenkkoihin ensimmäisenä ja kerros saattaa suhteellisesti olla hyvin paksu ja rasva on sellaista tiukkaa tavaraa.

Koska jenkka on tullut ensimmäiseksi, niin se myös yleensä lähtee rasvan poltossa viimeisenä.

EI muuta kuin rasvaa poistamaan ruokavalio ja liikuntamuutoksin. Jenkkojen läski on varmasti tiukassa ja näytät todella rasvattomalle siinä vaiheessa kun jenkat on "nollilla"

• Anonymous996

Seisonko vain ja ojennan itseäni toiselle puolelle...? (=

• höpöti

Et sitten viitsi googlettaa?

• en jaksa sinua -.-

Ei kiinnosta, pässi.

• jof

läskiä vaan kroonisesti jännityneet vaakasuuntaiset lihakset. Kun lihan jännittyy niin se pyöristyy.
        Aiemmin esitetty venettely rentouttaa lihaksia, muuta ei ole välttämättä tarpeeksi tehoka joten paikallinen hieronta on hyvä lisäapu ja hieronnan jäkeen venyttely.
        Myös venyttelyasennossa voi hieroa sieltä mistä tuntuu pahiten kiristävän, silloin löytyy jäännittyneet kohdat kovempina ja kipeämpinä, jos ovat syy tähän ongelmaan.
        Kipeä kohtakin rentoutuu 2-3 vuorokaiden sisällä hieronnan jälkeen. Kuta kipeänpi tai kiristävämpi kohta on, sitä kovempi hieronta ja venytys.
        Ei haittaa, jos mustelma tulee. nekin paranevat aika nopeaan, eivätkä tule pahoinpitelystä vaan tietynlasesta kuntoutuksesta.

• make3939393
        jof kirjoitti:

läskiä vaan kroonisesti jännityneet vaakasuuntaiset lihakset. Kun lihan jännittyy niin se pyöristyy.
        Aiemmin esitetty venettely rentouttaa lihaksia, muuta ei ole välttämättä tarpeeksi tehoka joten paikallinen hieronta on hyvä lisäapu ja hieronnan jäkeen venyttely.
        Myös venyttelyasennossa voi hieroa sieltä mistä tuntuu pahiten kiristävän, silloin löytyy jäännittyneet kohdat kovempina ja kipeämpinä, jos ovat syy tähän ongelmaan.
        Kipeä kohtakin rentoutuu 2-3 vuorokaiden sisällä hieronnan jälkeen. Kuta kipeänpi tai kiristävämpi kohta on, sitä kovempi hieronta ja venytys.
        Ei haittaa, jos mustelma tulee. nekin paranevat aika nopeaan, eivätkä tule pahoinpitelystä vaan tietynlasesta kuntoutuksesta.

ole kovinkaan tosissasi ilmeiseti liikkeellä kun et viitsi nähdä vaivaa etsimällä itse tietoja

• kolmas nainen

minuapa kiinnostaa

• kaikkimerkitvarattuj
        make3939393 kirjoitti:

ole kovinkaan tosissasi ilmeiseti liikkeellä kun et viitsi nähdä vaivaa etsimällä itse tietoja

tässähän sitä kokoaja haetaa :D

• jojojojojosjdosjforf

miks sitte kirjotat tänne ku sua ei ees kiinnosta ? -.-

• 55 :)

...kun lopettaa tressaamisen. Hapan elimistö = jenkkakahvat. Lähtee kun antaa aikaa ja nauttii oikesta elämän tavoista tressaamatta.

• toinen nainen

rasvaimu tai voimallinen sähköhieronta hoitolassa

• joo...

käytä oikean kokosia housuja, nii ei tule jenkkakahvoja

• harrastamaan.

Liikuntaa,niin jenkkakahvat katoaa. Jenkkakahvojen hävittämiseen ei tarvita mitään vippaskonsteja,vaan päivittäistä reipasta liikuntaa,lähtee läskit ja alkaa vartalo näyttämään normaalilta. Itse treenasin viisi vuotta,on pyykkilautavatsa lihaksikkaat käsivarret ja koko kroppa on timmissä kunnossa.

• njon

ärsyttää kun ihmiset pukeutuu liian pieniin vaatteisiin ja kaikki pursuu yli. mikään ei oo tyhmemmän näköistä. jos on niin kamalaa pukeutua isompiin vaatteisiin kuin haluu niin leikatkaa kokolaput pois ja ei enää haittaa. ja ne toiset ihmisetkään ei niitä nää.

• vanhalla vyötärö :)

Just näin.. Oikein kauhulla olen katsellut nuoria naisia, joiden vartalo muotoutuu tämän matalan housumuodin johdosta juuri jenkkakahvaiseksi. Enpä usko, että niitä kahvoja oikein helposti pois jumpallakaan saadaan. Harmittaa heidän puolestaan, sillä ei muodintekijät varmaan halunneet naista sen muotoiseksi, millaisia heistä nyt tuppaa tulemaan. Juuri kuten kirjoittajakin sanoo, hänellä on litteä vatsa eli ei varmaan ylipainoa, mutta kun housujen tiukka vyötärö onki lantiolla, niin rasva ja ihokin kasaantuu siihen väärään paikkaan, kun ei voi levittäytyä kauniisti lantiolle,

Siis vyötärö esiin ja housut sen mukaiset!

• *Just*
        vanhalla vyötärö :) kirjoitti:

Just näin.. Oikein kauhulla olen katsellut nuoria naisia, joiden vartalo muotoutuu tämän matalan housumuodin johdosta juuri jenkkakahvaiseksi. Enpä usko, että niitä kahvoja oikein helposti pois jumpallakaan saadaan. Harmittaa heidän puolestaan, sillä ei muodintekijät varmaan halunneet naista sen muotoiseksi, millaisia heistä nyt tuppaa tulemaan. Juuri kuten kirjoittajakin sanoo, hänellä on litteä vatsa eli ei varmaan ylipainoa, mutta kun housujen tiukka vyötärö onki lantiolla, niin rasva ja ihokin kasaantuu siihen väärään paikkaan, kun ei voi levittäytyä kauniisti lantiolle,

Siis vyötärö esiin ja housut sen mukaiset!

Juuri tätä sanoin muutama vuosi sitten; kireet lantiohousut muokkasivat naisten vartalon kummallisen näköisiksi. Kireet housut joihin ei mahdu lantio ( joka yleensä on tarkoitettu leveemmäksi/ rasvaisemmaksi ), niin väkisinkin se jonnekkin pursuaa, ja eka vapaa paikka housujen vyötärön yläpuolella, siitä kehittynyt monelle jenkkakahvat. Myös rinnat, jotka on kans monesti sullottu liian oudon muotoisiin liiveihin= kainalotissit, muokkaavat vartalon kummallisiksi.
        Ennen naisen vartalo muistutti sitä kuuluisaa tiimalasia, nykyään monesti jotain toukkaa, jossa on aina välissä näitä kiristäviä vaatteita, ja sitten taas lihat/ läskit pursuaa mistä reitin löytää.
        Ja tuo on ilmiö monella aivan sopusuhtaisellakin naisella, ja sitten on tietty nää kauniisti lihavat isot naiset!

• AHI-5

Hei, Oletko kuullut kavitaatiohoidosta? Itselläni kyljet tuli kuntoon siellä. Ei veistä eikä kipuja.
      Käy tutustumassa www.asema40.fi

• itsekin kiinteytynyt

siis mulla lähti vek ku aloin läydä lattaritanssitunneilla. Kunnon pepun ja lantion pyöritykset tehoaa keskivartalon lihaksiin ja rasvaan. Ja näitä samoja "heilutuksia" kannattaa tehdä kotonakin peilin edessä. Tässä ohjeet:
        1. hartiat taakse
        2. nosta kädet koukussa sivulle niin että kämmenet eteenpäin ja ylhäällä pään vieressä
        3. kuvittele pakaroittes väliin 5centin kolikko (älä tiputa) likistä yhteen ja muista hengittää. Nyt on asento kunnossa
        4. lähde tekemään taivutuksia sivuille vuorotellen kokoajan pitäen asentoa yllä.
        5. pidä asentoa ja lähde työntämään lantiota eteen ja taakse.

vuorottele noita peilin edessä paita ylhäällä niin näet miten lihaksesi työskentelevät

tee näitä liikkeitä päivittäin (molempia) semmoinen noin 10minuuttia.

huomaat kyllä kun tuloksia alkaa näkyä.

jos haluat lisätehoa kiertoihin niin ota keppi hartioille. mopin varsi tai vastaava käy. Auttaa pitämään ylävartalon asentoa yllä ;)

• hjblnlk

vaikka olet hoikassa kunnossa se ei tarkoita ettei sinulla olisi rasvaa.
      aerobista ja se lisäksi melko paljon lihaksille töitä, juuri noita kiertoliikkeitä niin hyvä tulee.
      kevyttä ja proteiinipitoista ruokaa.

• Vhh

Monet neuvovat väärin.
        Ehdottelevat sinulle jumppaa juuri tuolle seudulle, jota haluat kaventaa.
        Liikunta ja sen mahdollisesti seurauksena läskin väheneminen ei kohdistu mitenkään erityisesti minkään tietyn alueen rasvakudoksen sulamiseen (Poislukien aivot, jotka eivät ole rasvasta huolimatta kropan ensisijaista vararavintoa ja sitä myöten niihin ei kohdistu laihtuminen). Vaan rasva sulaa sieltä mistä se sattuu yksilöllisesti sulamaan. Sinulla voi olla viimeinen paikka esim jenkat tai allit.
        Jos jumppaat ja vahvistat nimenomaan jenkkojen seutua, niin ne voivat jopa kasvaa, kun pyöristyvät lihakset työntävät läskejä ulospäin.
        Eli syö vähemmän ja jos treenaat, niin tee vaikka hauiskääntöjä tai jalkoja. Tai sitten älä liiku, mutta syö oikein.

• nakki m

joku sanoi leipä levittää takapuolen ja makkara mahan kasvattaa .
      ja kyllä pitää paikansa kolmenkuukauden kuuri.

• ye-ah

Hommaa nainen.

• fjgfdjg

Aerobista liikuntaa lisäämällä. Uskoisin uinnin, aerobicin ja rytmikkään tanssin olevan tehokkaimmat muodot jenkkakahvojen hävittämiseen.

• pyllerö

Minulla on myös, ja ne tuntuu keljuilta. Olen lisännyt liikuntaa, ja se on auttanut, kahvat pienevät.

• tyttö

pn kyllä kahvat

• Minä996

Pyllerö:
        Minkälainen liikunta???

• hal-ha
      • saddd

kiiitti! mut mitä jos ei jaksa tehdä pitkään?

• Kokeile itse, millä liikkeillä jenkkakahvojen alla olevat lihakset tuntuvat kiinteiltä! Siinä auttavat yläselän vahvistus suoralla ja kiertonostoilla selkäpenkissä, ylätalja aika leveällä otteella, soutulaitteet, perinteinen punnerrus ja punnerrukset kylkiasennossa - kylkinostot. Lumen lapiointi myös oijoi vahvistaa tuon alueen lihaksia, ja napakoiden lihasten päällä kahvat kuin sulavat pois, vaikka painosi jopa nousisi.

• täti ihminen

Niistä pääsee nopsasti eroon lisäämällä peruskävelyä ja ihan tavallista voimistelua ja vaikka uintia. Itse olen pulskahko 55 nainen, mutta jenkkakahvoja en ole koskaan saanut näiden tavanomasten, perusharraastuksten vuoksi. Kevät tulee niin vaan kävelylenkille päivittäin tai edes muutaman kerran viikossa. Auttaa myös reisilihaksiin suht nopeaan.

• Liikuntaa

Pitkäkestoinen liikunta matalalla sykkeellä kuluttaa rasvaa. Hiihtämällä ja lumitöillä ovat pienet jenkkakahvat kadonneet joka talvi kolmessa kuukaudessa. Kesällä tuppaavat aina kasvamaan takaisin :)

• Kyllä lähtee

Testosteronia ruiskeena lihakseen 500mg viikossa 3 kuukauden ajan ja punttisalille.

• _Jossu_
        Kyllä lähtee kirjoitti:

Testosteronia ruiskeena lihakseen 500mg viikossa 3 kuukauden ajan ja punttisalille.

Oikea ruokavalio ja lihakset käyttöön jolloin kiinteytyy.
        Ota muutama tunti PT:ltä tai koko sarja.
        Syö ja treenaa oppien mukaan.
        Personal Trenereitä on paljon ja hyvillä tuntuu olevan ruuhkaa
        joten vaikea päästä asiakkaaksi.
        Salilta voi saada joitakin ohjeita ilmaiseksikin.

• jengakahva
        _Jossu_ kirjoitti:

Oikea ruokavalio ja lihakset käyttöön jolloin kiinteytyy.
        Ota muutama tunti PT:ltä tai koko sarja.
        Syö ja treenaa oppien mukaan.
        Personal Trenereitä on paljon ja hyvillä tuntuu olevan ruuhkaa
        joten vaikea päästä asiakkaaksi.
        Salilta voi saada joitakin ohjeita ilmaiseksikin.

Otetaan akkupora ja sopva terä,sitten porataan kahvasta jengat veke.Kahva takas paikalleen,seuraava kun ottaa ja vetäsee kahvasta niin se jää käteen.Mukava pila.

• kahvakuulailija

kahvakuula, sillä saa nopsaan treenaamalla läskit poies, niinpä myös jenkkakahvatkin, gookleta ja tutustu lajiin!

• ..zanq..

miten saan ne jenkat pois kun oon muuten laiha ja hyvä kuntonen harrastan kilparyhmässä street tanssia ja lihaskuntoakin tulee tehtyä ainakin 1 kerran viikossa. Kokeilin tota venytys hommaa mut ei onnistu voisitte olla kiitollisia ja kertoa miten saadaan NOPEASti ennen kesän tuloa jenkat pois, että rannalle kehtaa mennä topissa ja shortseissa ja olla biikiineillä, eikä tarvitsisi mennä hupparilla ja lökäreillä, ja ei mennä ollenkaan uimaan kun jenkat näkyvät:( kiitos jo neuvoista :)

• vielä mahtuu

Lenkkeilyä ja toinen lihaskuntotreeni viikkoon. Vatsalihas-, alaselkä- ja kylkitreenejä. Kuntopyörää ja crosstraineria.

• joohh

Olisko mahdollista saada jenkat pois vatsalihaksilla yms.? Ja jos on niin miten kauan menee? Pitäs saada jenkat pois ennen kesää ku on koko ikäni ollu ne eikä lähe millää pois oon tehny vatsoja ja vaikka mitä mut ne vaa on ja pysyy, mutta kiitos edellisistä kommenteista pitääpäs koittaa jos niillä lähtis ne jenkat!

• Nonnis83

Veljeni on ammattiurheilija ja esitin hänelle saman kysymyksen jenkkakahvoista, siis miten saada jenkkakahvat pois ja onko se edes mahdollista. Olen itse myös urheilullinen ja muuten hyvässä kunnossa, mutta jenkkakahvat on ja pysyy..MUTTA, veljeni ohjeella sain jenkkakahvat kuukaudessa pois.

Ohje menee näin: Ota pieni haara-asento sekä joku paino, itse käytin penkkipunnerruksen painoa, koska siitä saa hyvän otteen ja paino on riittävän painava. Tämä ei siis onnistu ilman kunnon painoa. Ota painosta kiinni kahdella kädellä ja kumarru eteenpäin ja suorista itsesi, tee mieleisiä toistoja. Tein liikettä myös taivuttamalla vartaloani sivuille. Tein liikkeitä siis kuukauden hyvinkin usein telkkaria katsellessani. Mutta pieni varoitus, seuraavina päivinä ei pääse kunnolla sängystä ylös ja kävely näyttää lähinnä Martti Ahtisaaren kävelyltä, mutta tämä ainakin toimi. Onnea kaikille jenkkakahvojen kanssa, toivottavasti toimii teilläkin. Ja oikein hyvää kesää kaikille.

• PersonalTrainer_M33

Miinuskalorit. Mitään paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassa. Syö vähemmän kuin kulutat. Kuluta enemmän kuin syöt. Siihen ei auta kotona tehtävät 1000 toiston kylkitaivutukset tai mitkään hilavitkuttimet. Painon pudotus yhdistettynä lihaskuntoharjoitteluun ja oikeaan runsas proteiiniseen ruokavalioon on oikea ainoa tie tuloksiin!

• Tietämätön

Mitäs jos on jo laiha ja vatsalihaksetkin näkyy, mutta on silti jenkkakahvat? Pitäiskö silti laihduttaa Personal Trainer?

• Nonnis83

Nyt toivoisin PersonalTrainerin menevän uudelleen koulutukseen. Jenkkakahvoilla ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa kuinka paljon syöt tai kulutat, aivan kuten ei esimerkiksi myöskään 'alleilla'. Vaan näiden kyseisten lihasten käyttämättömyydestä. Kertomassani liikkeessähän on juuri kyse lihaskuntoharjoituksesta, paikallisesta sellaisesta. Väitätkö että 'allitkin' lähtee kun teet esim. vatsalihasliikkeitä? Eikö niihin autakaan jos teet paikallisesti mm. kolmipäisen olkalihaksen harjoituksia? Itse tein harjoituksia salilla, mutta en näe mitään estettä miksi niitä ei voisi tehdä kotonakin? Ei kaikilla ole rahaa, mahdollisuutta tai uskallusta lähteä salille. Pääasia että ihmiset liikkuu, saa hyvän mielen ja välittää itsestään.

• kirurgia kunniaan

rasvaimulla tms.

• ...

Juoksemalla lähti mulla. JOka päivä 5-10km juoksua noin kuukauden ajan nii kummasti lähti jenkkikset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe