Makasin selälläni, hiukset silmillä, ja ensi töikseen hän hipaisi hiussuortuvan kasvoiltani. En voinut estää pientä hymyä hiipimästä huulilleni, ja avasin silmäni nähdäkseni hänet vihdoin kunnolla. Kauniit, siniset silmät, joita olin niin monesti tuijottanut otteluita nauhalta (ja niissä lähikuvia hänestä) katsoessani, katsoivat nyt minuun yhtä intensiivisesti kuin ne otteluissa vahtivat kiekkoa. Ilme vain oli pehmeämpi, lempeämpi. Hän hymyili takaisin, ja sanaakaan sanomatta kumartui alas suutelemaan minua. Lämmin tunne rinnassani vastasin suudelmaan, joka oli hellä, enemmän suloinen kuin intohimoinen. Katosin hetkeksi leijumaan aivan toiseen todellisuuteen.
Naisleijona, osa 3
86
0
1747
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408