onko kukaan vaihtanut itse, onko laakerit ihan hyllytavaraa, kannattaako homma..
Carina E laturin laakerien
5
497
Vastaukset
- 2.0
Ei kannata,vaihda koko laturi kerralla uusiksi.
- mä vaan
Juuri kannata vaihdella itse jos täytyy täällä kysyä neuvoa. Uusi maksaa n.120-150€ jossa on takuu
- että sillai
on jo laahannut kenttään, saattaa käämikin olla finiitto. On myös liikkeitä, jotka myyvät kunnostettuja latureita ja ottavat risan vaihtohyvityksenä. Ei maksa paljon. Ja romuttamollakin on.
- vaihtaa.
hyllytavaraa on, jos haet laakeri liikkeestä.
Kannattavuus on suhteellinen käsite, laakerit maksaa 10-20 euroa. - TDR
En ole omaan laakereita vielä vaihtanut, mutta oletettavasti ovat vaihdettavissa yhtälailla kuin moneen muuhunkin japsimerkkiin ja laakereitakin saa ainakin kun on vanhat antaa malliksi.
Mikäli auto on japsimalli, niin et ainakaan parempaa saa tilalle, jos menet ostamaan uuden. Britti versioissa taisi olla Bosch-valmistetta, joita saa varmaankin johonkin 200€ luokkaan vaihto-osana. Sitten on näitä 100-150€ maksavia Italialaisia "laatutuotteita", jotka pääsääntöisesti kannattaa kiertää kaukaa.
Itse vaihtaisin laakerit tai sitten vaihto samanlaiseen kunnostettuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882