Kyllästyttää kuunnella kuinka miehet kärsivät kylmässä suhteessa, mutta eivät uskalla vaihtaa. Hyväksykää se tosiasia, että tässä ihmiskunnassa on naisia jotka ovat kylmiä. Ei heidän kuulu lisääntyä. Teemme vain vahinkoa pojillemme, jos annamme kylmien naisten synnyttää tyttäriä. Ettekö ymmärrä, että avioliitossakin voi vielä 7 vuoden jälkeen olla kiihkeää menoa peittojen alla?
Minun vaimoni hihkui juuri innoissaan, koska synnytyksen jälkeinen jälkitarkastus on kohta ja hänellä on kovat halut päästä taas puuhailemaan. Meidän seksitauko jäi lapsen syntymän takia peräti 1,5 kuukauden pituiseksi, tosin olemme tänä aikana käsin hoidelleet toisiamme.
Etsikää se toimiva, oikea nainen!
Miehet, JÄTTÄKÄÄ kylmä nainen
53
3115
Vastaukset
- XYZ.fi
... palataan asiaan kun teille on tullut pari lasta lisää, että oletko vielä samaa mieltä vaimosi seksihaluista.
- palataan astialle!
Puhut asiaa! Huvittaa tuon "kokemattoman" luulot! heh heh!
- 55v
kun olet viidenkympin paremmalla puolella niin ei suakaan enää niinpaljoa paneta, jos edes seisoo enään...
- vanhempi mies..
55v kirjoitti:
kun olet viidenkympin paremmalla puolella niin ei suakaan enää niinpaljoa paneta, jos edes seisoo enään...
Ei oo tainnu AP pillua eläissään luonnossa nähdäkkään..:D
- costa morena
55v kirjoitti:
Hyi ***** sellaisia "miehiä", jotka suhtautuu poikkeuksetta kaikkeen kielteisesti, jopa hyviin aisoihin kuten ap:n tilanteeseen. Mitä vikaa tuossa hänen kommentissaan muka oli??? Etsikää itsellenne elämä.
- mr referee
Takana 16v. 5 lasta ja erittäin aktiivisia olemme puuhastelemaan...
Että vaihtakaa ne kylmät naiset lämpöisiin. - eevertti luttinen
55v kirjoitti:
Olet kykenemätön MIES!! Oikella MIEHELLÄ seisoo vielä 80-v . Riippuu kuules elämän tavoista. Tätähän ei monet suomalaiset ymmärrä, varsinkaan naiset!! He kun luulevat että mies on loppu jo 40-v. .. Hyvää jatkoa ,jos ei piisaa!!
- Mies 65
eevertti luttinen kirjoitti:
Olet kykenemätön MIES!! Oikella MIEHELLÄ seisoo vielä 80-v . Riippuu kuules elämän tavoista. Tätähän ei monet suomalaiset ymmärrä, varsinkaan naiset!! He kun luulevat että mies on loppu jo 40-v. .. Hyvää jatkoa ,jos ei piisaa!!
Ja höpö höpö salli mun nauraa.... seisoo vielä 80-vuotiaanakin. Kyllä valitettavasti totuus on toinen ,; ikää on 65 v ja seisonta on kyllä melkolailla teoreettista.
Kyllä tiedän tosiasian mitä se on , katos minun jalkojen välissä se k.u.lli
on nuo vuodet killunut. Joskus oli tosi terhakas ja pystyvä nyt on veltto ja
kulahtaneen näköine koko kampe.
Eipä enää nuppikaan ole yhtä violetti
kuin ennen vaan kalpea jäännös entisestä...... no pussit kyllä riippuu
puolipolvessa ja panee kilin kalin tyhjyyttään. Mies 65 kirjoitti:
Ja höpö höpö salli mun nauraa.... seisoo vielä 80-vuotiaanakin. Kyllä valitettavasti totuus on toinen ,; ikää on 65 v ja seisonta on kyllä melkolailla teoreettista.
Kyllä tiedän tosiasian mitä se on , katos minun jalkojen välissä se k.u.lli
on nuo vuodet killunut. Joskus oli tosi terhakas ja pystyvä nyt on veltto ja
kulahtaneen näköine koko kampe.
Eipä enää nuppikaan ole yhtä violetti
kuin ennen vaan kalpea jäännös entisestä...... no pussit kyllä riippuu
puolipolvessa ja panee kilin kalin tyhjyyttään.eevertti luttinen on ihan oikeassa! Kyllä kunnon miehellä seisoo hautaan asti.
- 80-v.mummo
hevosmies.7 kirjoitti:
eevertti luttinen on ihan oikeassa! Kyllä kunnon miehellä seisoo hautaan asti.
Mistäs te vanhojen miesten seisokit tiedätte? ;) Mitä ihmettä te puuhailette...ja missä. Ei sillä että mitenkään kiinnostaisi. Kyllä se nuori parikymppinen mies tekee kutaa.
- eräs vanhempi
Erosta kärsivät lapset ?? Omat halutko ajaa ohi ? Eiköhän olisi aika jo aukuistua, en tarkoita etteikö seksi ole tärkeä liitossa mutta on ajateltava myös lapsia. Ja syitä miksi nainen on kylmä on monia, yksi niistä huono seksi.
- kantos
Nainen varmaan osaa kertoa onko hän haluton/seksistä pitämätön vai onko hänellä niitä syitä "kylmyyteen". Naisen on hyvä ottaa vastuuta suhteen hoitamisesta jottta mies ei lähde sen huonon seksin takia.
Tätä asiaa ei voi muuttaa moralisoinnilla tai millään selityksillä. Uskoakseni naisilla on hellyyden tarve lähes vastaava asia.
Lusikka käteen ja ...... - mk
Ida onkin siinä että jos seksielämä tökkii niin rupeaa tökkimään kaikkia ja se ei lapsitakaan ole kivaa jos venhemmat riitelevät kokoajan että silleen.
- -med-med-
vois harkita suhdetta toisen naisen kanssa. Sen verran tutuksi on tullut miesten ajatusmaailma tällä palstalla.
- Tytöt hyviä!
Houkutteleva ajatus ja varmaan orgasmit tuntuis paljon paremmalta..:)
On vaan nuo ukot niin sinnikkäitä vitun vonkaajia, ettei niistä pääse millään eroon, kun seuraavat,lahjovat ja kärttävät niin kauan, että on pakko antaa sit periksi..
Mut muuten oon samaa mieltä...vanhemmiten kun muuttuvat ukot niin huonoiksi naimaankin, että pitää hieromasauva hommata! - muutetaan näkökulmaa
Tytöt hyviä! kirjoitti:
Houkutteleva ajatus ja varmaan orgasmit tuntuis paljon paremmalta..:)
On vaan nuo ukot niin sinnikkäitä vitun vonkaajia, ettei niistä pääse millään eroon, kun seuraavat,lahjovat ja kärttävät niin kauan, että on pakko antaa sit periksi..
Mut muuten oon samaa mieltä...vanhemmiten kun muuttuvat ukot niin huonoiksi naimaankin, että pitää hieromasauva hommata!Joo taas kirjoitat täysin naisen näkökulmasta asiasi. No mistä muustakaan kulmasta voisit kirjoittaa jos olet nainen? Taas tästä kommentista paistoi läpi se, miten naisen seksitarpeet ovat seksin oikean määrän normi ja mitta. Jos mies haluaa useammin kuin nainen, niin "hän on aina vonkaamassa" jos harvemmin tai ei kohta enää ollenkaan niin hän on "impotentti jne"
Mitäs jos joskus asiaa mietittäisiin miehen näkökulmasta: Silloin kuin naiset ovat kauniimmillaan ja niitä huvittaisi rakastella niin he ovat kylmiä. Sitten kun he ovat rupsahtaneet, eikä jaksa innostaa, niin silloin he olisivat kyllä innokkaita. Miehiä ei enää siinä vaiheessa kiinnosta. Tätä ilmiötä kutsutaan nimellä "miehellä ei ota eteen". Naiset eivät ymmärrä, että ongelma voisi johtua heistä, eikä miehet kehtaa sitä tietenkään suoraan naiselleen sanoa. - Naiset tykkää timmis
muutetaan näkökulmaa kirjoitti:
Joo taas kirjoitat täysin naisen näkökulmasta asiasi. No mistä muustakaan kulmasta voisit kirjoittaa jos olet nainen? Taas tästä kommentista paistoi läpi se, miten naisen seksitarpeet ovat seksin oikean määrän normi ja mitta. Jos mies haluaa useammin kuin nainen, niin "hän on aina vonkaamassa" jos harvemmin tai ei kohta enää ollenkaan niin hän on "impotentti jne"
Mitäs jos joskus asiaa mietittäisiin miehen näkökulmasta: Silloin kuin naiset ovat kauniimmillaan ja niitä huvittaisi rakastella niin he ovat kylmiä. Sitten kun he ovat rupsahtaneet, eikä jaksa innostaa, niin silloin he olisivat kyllä innokkaita. Miehiä ei enää siinä vaiheessa kiinnosta. Tätä ilmiötä kutsutaan nimellä "miehellä ei ota eteen". Naiset eivät ymmärrä, että ongelma voisi johtua heistä, eikä miehet kehtaa sitä tietenkään suoraan naiselleen sanoa.Eikös se silloin juuri johdukkin miehestä jos ei seiso? Kenestä muusta se
voisi johtua. Eihän naistakaan voi kiinnostaa mies jolla jo kaljamaha
pömpöttää ja penis on uponnut läskien joukkoon.
- Cloetta..
On parisuhteita ja parisuhteita. TOisissa suhteissa painottuvat toiset asiat ja toisissa toiset. Hienoa, että seillä seksi pelaa ja himot hyrrää mutta elämässä on paljon muutakin, josta voi tulla onnellikseksi tai tyytyväiseksi. Olet oikeassa siinä, että ihmisillä on erilaiset halut ja libidot mutta myös erilaiset arvomaailmat.
Kummallista, että sinulle valitetaan vaimojen kylmyyttä. Jos asia todella näin on, en ihmettele valittajien vaimojen kylmyyttä. Onkohan valitusosoite ensinnäkään oikea ja toisaalta mitä se valitus auttaa?
Itselläni on takan 31 vuotta yhteistä taivalta mieheni kanssa. Seksi on aina ollut hyvää ja tärkeää mutta ei niin suurta, etteikö olisi ollut pitempiäkin kausia, jolloin ei olla rakasteltu eikä edes hoideltu käsin. Tosin olemme jo 50 ja lapsenomainen riehakkuus seksin iloista on muuttunut tyyneksi mielihyväksi; seksi on ihan mukavaa. - Nainen 35v.
No siinähän sitä sitten onkin jo kokemusta :) Olen naimisissa oleva nainen ja minulla on mieheni kanssa neljä lasta ja kaikki alle kouluikäisiä. Seksiä harrastamme jaksamisesta ja haluista riippuen noin 2-4 kertaa viikossa. Tuo määrä on hyvä meille. Turha kuitenkaan yleistää tuota seksiasiaa - kyllä sitä on haluja niin monia kuin parejakin ja ei se vika ole aina naisessa. Toimiva nainen nimityksesi antaa kuvan kuin pitäisit naista jonain koneena, joka on toimiva. Mitä muuten teet jos naisesi sairastuisi vakavasti tai lapsesi? Jättäisitkö heidät kun he eivät ole enää niin toimivia? Mitä vaimosi tekee jos sinulla ei enää seisokaan joku päivä? Oletko yhä toimiva mies hänelle? Mietipä vähän tarkemmin noita juttuja ja sitä mikä on oikeasti todella tärkeää. Seksi on uskoakseni useimmille pareille vain yksi osa elämää ei koko elämä.
- etjpoigjd
pitäisi olla jokin raja, mutta ei näköjään ole...
- Onnee vaan! heh!
Hehheheheheh! Kylläpä nauratti taas tuommoisen tampion ajatusleikki!
Eiköhän se sunkin hemaiseva typykkäs kylmäksi tuollaisen silakan kanssa muutu jo parissa vuodessa!
Näkee jo nyt, ettei ole mitään yhteisiä tulevaisuuden toiveita tuollaisen ajatustyylin omaavalla heppulilla!
Palaappa asiaan muutaman vuoden päästä otsikolla:"miksi vaimoni lähtu toisen mukaan!!" hahhahahhahah!
Vähän säälittää, kun tiedän sun romahtavan..ja korkeelta! :( - Mulla jo 4 lasta!
Eikös se 7 vuotta ookki just se rajapyykki, kun alkaa mennä huonosti suhteessa?...ja sä raukka menit just tuohon saumaan vielä mukelonki tekeen! No, et paljo aatellu sinäkään!
Hoh hoijaa!! Ootappa nyt ensin, että on vähän ees kokemusta perhe-elämästä, ennenkuin tuut uhoileen!
Sustahan se on kiinni, muuttuuko eukkos kylmäksi ajan myötä!
Oot muuten ymmärtäny väärin tuon naisten "kylmyys" asian...kaikki ne on alussa kuumia misuja..ne vaan huonolla pidolla aikaa myöten muuttuu kylmäksi sille omahyväiselle siipalleen..uudessa liitossa sitten taas pillu kostuu aivan entiseen malliin, kun uusi mies osaa käsitellä oikein!
Olisin sinuna vähän huolissaan tuostakin, jos seksi on vaan se teidän juttu? Tahtoo kuitenkin saman siipan kanssa arkipäiväistyä sekia asia..joten mitä teille jää, kun kuuma seksi ei enää olekkaan niin kuumaa...?- hanki elämä AP !
Täys Provo koko aloitus..!
Ei voi olla enään nykymaailmassa tuollaisia "peräkamaripoikia", jotka eka kerran pillua saatuaan luulevat olevansa elämän nurjalta puolelta turvassa? Kokematon poju kirjoittelemassa? En usko ollenkaan noin tyhmää "oikeesti aikuista" miestä olevankaan..!
- puolisoakaan
Voi tulla kyvyttömyyttä, haluttomuutta, sairauksia ym. murhetta, stressiä. Kukaan ei voi ennustaa tulevaisuutta.
Itse olet näemmä ennustanut onnellisen lopun. Hyvää päivänjatkoa vaan sulle!- ???????
Voisko tää avohoitopotilas joka lähettää joka viestiin 10 samansisältöistä vittuilua vastaukseksi muka eri henkilöiltä, vastailee itselleen ja päälle vielä peukuttaa itseään monta kertaa (tuntuu varmaan aah niin hyvältä just siellä, no huvinsa kullakin), hetkeksi heretä kirjoittelemasta? Kiitooos.
- posliinit mielessä!
Jooo! Se oon MINÄ ja mää oon kommentoinu nämä kaikki 30 kirjoottelua! Oon mä niin hyvä!
Mä oon tuo ap.kin! MINÄ MINÄ!
AP lähtee nyt hakeen apteekista sen reseptin.... - Byääääääää!!!!!!
??????? kirjoitti:
Voisko tää avohoitopotilas joka lähettää joka viestiin 10 samansisältöistä vittuilua vastaukseksi muka eri henkilöiltä, vastailee itselleen ja päälle vielä peukuttaa itseään monta kertaa (tuntuu varmaan aah niin hyvältä just siellä, no huvinsa kullakin), hetkeksi heretä kirjoittelemasta? Kiitooos.
Mikäs palstapoliisi se ??????? luulee olevansa?
Tänne nyt saa kommentoida kuka haluaa ja jos ei vastaukset miellytä häivy ite siitä vaikka vessaan nyyhkiin..ihme tyyppi!
- koirat älähtivät....
moneen tällä palstalla notkuvaan luuseriin. hyvä näin.
- varmaan haamu??
taidat ?????? olla se toinen avohoitopotilas täällä, joka noilla provo kirjoituksillaan (keksityillä sellaisilla!)
yrittää löytää sisältöä elämään (naisia panettelemalla) ! Olet tuo AP ja se sama posliinipillu Seppo heppu!
Tuosta en osaa sanoa,viitsiikö joku täällä vastailla omiin kysymyksiinsä (?) peräjälkeen ,vai onko sinun mielestä sinua kritisoineet aina vaan se sama ihminen, mut sinut on helppo tunnistaa valehtelijaksi!
Miten jaksatkin aina naisia mollata kaikesta!
Hankkisit nyt jo viimein sen elämän! - mitäs keksit nyt?
Tarkoititko tuota Ap.n typerää kirjoittelua, joka antaa sen kuvan, että suomalaiset miehet on tyhmiä, kun ottavat tietoisesti "kylmän" vaimon itselleen..että Ap olisi osannut valita oikein( kuvitelmissaan..)
..vai tuota nm.?????? ( epäilempä olevan myös AP) ,joka itkee, kun vastaukset eivät miellytä?
Taidat sinäkin olla saman ääliön käsialaa..heh heh..
Oletko siis se avohoitotapaus? heh heh..
Annoin sulle muuten tuon "komppa" pisteen,ettei tartte sun pikkukätösiä koko ajan sen takomisessa väsyttää..heh heh..
- isä 3:lle lapselle
Jos on aikaa täällä riekkua "isukin" kun vauvakin on muka juuri syntynyt??
Itse muistan, kun olen"aikuisen oikeesti" tullut isäksi, että muutamaan kuukauteen en ole edes lehtiä joutanut lukemaan, että sitten täällä joutavilla palstoilla olisin vaimon synnytyksen jälkeisestä "muka" halukkuudesta tullut paskajuttuja veisteleen!
On sulla kyllä pokkaa! Ei taida kuule naiminen olla normaalilla ihmisellä päällimmäisenä mielessä, kun kääröä kotona hoidellaan, on se "oikeesti" niin väsyttävää puuhaa,vaikka onnellista myös.
Mistä ihmeestä keksit noi "provo" kirjottelus? Runkkaatko siellä kiimassa samalla, jos vaikka joku nainen sattuis sulle jonku pillujutun kertoon? - luuseri oot!
Miten viitsit AP aliarvioida toisia! En viitsi edes kommentoida tyhmää keksittyä kirjoitustasi!
Miltäs maistuisi ajatus työnteosta? - ankeatäti
Naiset, JÄTTÄKÄÄ tyhmä mies. Kyllästyttää kuunnella kuinka naiset kärsivät älyttömässä suhteessa, mutta eivät uskalla vaihtaa. Hyväksykää se tosiasia, että tässä ihmiskunnassa on miehiä, jotka ovat tyhmiä. Ei heidän kuulu lisääntyä. Teemme vain vahinkoa tyttärillemme, jos annamme tyhmien miesten saada poikia. Ettekö ymmärrä, että avioliitossakin voi vielä 7 vuoden jälkeen olla kiihkeää menoa päänahan alla?
- kyllästyttää tuo...
Voi voi..aliarviointis vaan jatkuu..luuletko olevasi hauskakin..sama Tampio siinä yrittää taas provoa!
Ootko tosissas aatellu mennä käymään jonku päätohtorin pakeilla?
Seppo,Seppo, nyt hattu kouraan ja nöyränä pilleritätin tykö.. - Liisa & seppo
kyllästyttää tuo... kirjoitti:
Voi voi..aliarviointis vaan jatkuu..luuletko olevasi hauskakin..sama Tampio siinä yrittää taas provoa!
Seppo,Seppo, nyt hattu kouraan ja nöyränä pilleritätin tykö..palstoilla on kaksi idioottia "Lissu ja "Seppo" siinä olis oiva pari yhdessä. Tuo Lissu taitaa häärätä enempi tuolla uusliitto palstalla.
- ankeatäti
kyllästyttää tuo... kirjoitti:
Seppo,Seppo, nyt hattu kouraan ja nöyränä pilleritätin tykö..En ole ap. Yritin käyttää hyväksi hänen aloitustaan osoittaakseni viksusti hänen tyhmyytensä. Metsään meni.
- hermanni...
ankeatäti kirjoitti:
En ole ap. Yritin käyttää hyväksi hänen aloitustaan osoittaakseni viksusti hänen tyhmyytensä. Metsään meni.
...se on sama tyyppi koko "alkoholistilumppuLissu" ja tämä "perverssiposliiniSeppo"...on sillä muitakin nim.merkkejä täällä aina tilanteen mukaan..työttömällä yksinäisellä luuserilla on aikaa istua päivät ja yöt täällä haukkumassa naisia...ja vähättelemässä miehiä..
- just just!
ankeatäti kirjoitti:
En ole ap. Yritin käyttää hyväksi hänen aloitustaan osoittaakseni viksusti hänen tyhmyytensä. Metsään meni.
olla tuon AP:n huomionkipeää provoakin..sillä tapana vastailla itselleen,kuulemma.. :=)
- ######
just just! kirjoitti:
olla tuon AP:n huomionkipeää provoakin..sillä tapana vastailla itselleen,kuulemma.. :=)
tuolla uusperhe palstalla tekee samoin ja sillä on kans monta nikkiä.
- höh!
###### kirjoitti:
..mikä helvetin "uusperhe..?" ...nikkejä??
Mainostatko jotain..? käsittämätön pelle..?! - uusioperhe..
###### kirjoitti:
tiedän tuon "lissun" se kirjoittaa juuri tuolla uusperheet osastolla,ja hänellä on monta eri persoonaa.
- Toimiva Nainen
Edellisessä liitossani en toiminut ollenkaan näin hyvin kuin tässä nykyisessäni =) Olenko siis oikea vai en oikea toimiva nainen vai vain ihminen jonka seksuaalisuus on varsin eläväistä ja riippuvaista niin vastapuolen vetovoimasta kuin ympäristötekijöistäkin? Kun olin se "kylmä" olin kolmen pienen lapsen velkainen äiti ja mieheni oli reissutöissä. En lämmennyt enään "vieraalle" miehelle joka kävi kotona vain vaihtamassa vaatteet ja vonkaamassa pikapanoa. Ei miehessä mitään vikaa ollut ja tiedän monen naisen hänelle lämmenneen.
Ulkoisesti ihan komea kaveri mutta minun haluni ei syty siitä kun mies esiintyy esim alastomana edessäni...lähinnä se naurattaa. Miehelle tämä sytyke toimii aina. Ole alasti se riittää. Naiselle ei.
Ymmärrätkö? Miehelle voi petikumppani olla vaika kuinka tyhmä tai toiselta planeetalta niin homma toimii kun paljasta pintaa näkyy. Voi olen vähän kateellinen tästä miehen kyvystä kiihottua tisseistä ja perseestä.
En varmaan olisi ollut koskaan kylmä? Nykyinenkin mieheni rakastaa pomppia kotona alastomana. Onneksi hän kuitenkin tietää että se ei ole kiihota minua eikä odota sen kiihottavankaan.
Minua kiihottaa enemmän hänen läsnäolemisensa ja taito tehdä minut näkyväksi. Hänen vahvuutensa ja se että hän on oikeasti kiinnostunut niin minun ajatusmaailmastani kuin tunne-elämästäni. Seksielämämme on yhteinen ei vain hänen tai minun. Se on hiton hauskaa ilman mitään suorituspaineita. En todellakaan odota mieheni olevan mikään kone jonka elämän päätehtävä on minun tyytdyttämiseni.
Ymmärrän hänen erilaiset paineet esim kuukautisten aikana ja minulle on luonnollista hoidella hänet käsin jos siltä tuntuu mutta voin olla hoitelemattakin. En odota vastapalvelusta.
Arkielämä on kuitenkin 90 % yhdessäolemisesta ja seksiä harrastetaan se 10 % eli se 90 % lämmintä arkimiestä merkitsee enemmän kuin se 10 % villiä seksioria jos valita pitäis.
Seksi on kuitenkin tosi mukavaa. Ei ole olemassa kylmiä naisia vaan se seksuaalisiuus nukkuu välillä kunnes oikea kaveri ja muuttunut elämäntilanne mahdollistavat heräämisen. Näin on tarkoitettu. Asiat tärkeysjärjestykseen. MIkäli pienten lasten äidit olisivat nymfomaaneja niin lapset jäis hoitamatta. Sinäkin olisit jäänyt jos äitisi olisi ajatellut vain seksiä kuten isäsi olisi ehkä halunnut.- Tyyris
ToimivaNainen: puhut niin paljon ASIAA. Kysymys on myös ihmisistä, heidän välisestä kemiasta ja yhteensopivuudesta. Nimimerkillä 10 vuotta yhdessä, yhteinen lapsi ja omaisuutta hyvin mutta kun ei lähde niin ei lähde. Eli ratkaisuna lähden, jotta voisin olla sitten keskenäni haluttomuuteni kanssa ja toivottavasti joskus suunnata sen sellaiseen suuntaan, jossa oikeasti kipinöi.
- 16vjavieläjaksaa
Toimiva nainen: Yksi virke söi rakkaustarinan "ei ole olemassa kylmiä naisia vaan se seksuaalisuus nukkuu jne.. Tottakai niitä kylmiä psykopaatti, sosiopaatti, ja ym naisia on, niinkuin miehiäkin!!
- otuooo..ooo
Meillä on kolme lasta, 7 vuotta yhdessäoloa ja sängyssä muhinoidaan tuon tuostakin.. aina kun haluttaa, mies on valmis ja toisinpäin. Muttaa.. me rakastetaan toisiamme ja pidämme rakastelusta.. olemme ihan outoja..
- sellaisen vaimo
Hyväksykää myös se tosiasia että tässä ihmiskunnassa on myös miehiä, jotka ovat kylmiä.
- Toimiva mies
Naiset kärsivät huonosta seksistä. Kyllä 7 vuoden jälkeenkin miestä tulisi kiinnostaa lämmittää naisensa. Alussa homma toimii kyllä mutta hyvin nopeasti muututaan passiiviseksi ja odotetaan että nainen huolehtii parisuhteesta niinkuin siitä kodistakin. Mies kuvittelee että kun hän tuo palkkaa kotiin ja kerran viikossa naisen käskystä imuroi ja vie lapset uimahalliin se käy esileikistä?
Naisilla on onneksi nykypäivänä vaihtoehto. Hoitaa arkea ja lapsia yksin ja tienata omat rahansa ja hommata erillinen kuuma rakastaja joka on aktiivinen.
Uskaltaa naiset vaihtaa se passiivinen ja itsekäs mies oikeaan rakastajaan. Teemme vahinkoja tyttärillemme jos näytämme mallia että naisten pitäisi tyytyä johonkin huonoon seksiin. Tytöt pärjää muuten ihan itsekkin ja osaavat tarpeen tullen jopa hoitaa itsensä ihan omin käsin. - TunteetonII
7.vuotta saman naisen kanssa. 2 yhteistä muksua (alle 5.vuotiaat). Vaimo vaihtoi päivätyön ilta- ja viikonlopputyöhön sekä aloitti iltakoulun.Petihommat ovat olleet pakkopullaa jo muutaman vuoden, mutta nyt viimeiset pari kuukautta ovat loppuneet kokonaan. Vaimon mielestä erolla uhkailu lopetti tunteet.(mainitsin siitä pari kuukautta sitten).Hellyyttä tai pusuja ei ole vaimon puolelta tullut enään 4 vuoteen.Ei ole kukat tai hemmotteluhoidot juuri häntä hetkauttanut. Eikä halua lähteä kahdestaan minnekään. Taitaa olla aika laittaa pillit pussiin ja siirtyä toisille laitumille...
- 1617
Tuo on kyllä tosi ärsyttävä piirre joissain naisissa. Ajetaan puoliso systemaattisesti nurkkaan, ja sitten kun hän erehtyy lopulta reagoimaan niin syytetään tätä reaktiota kaikesta siitä mitä on jo tapahtunut ennen ko. reaktiota. Esim. tuo kertomuksesi, että neljään vuoteen ei suukkoja tai hellyyttä, ja emäntä väittää että NYT on rakkaus tapettu kun sinä lopulta reagoit vuosikausien kylmyyteen miettimällä eroa. Olisi edes sen verran selkärankaa, että myöntäisi sen rakkauden kuolleen jo kauan ennen eropuheitakin.
- 235234
1617 kirjoitti:
Tuo on kyllä tosi ärsyttävä piirre joissain naisissa. Ajetaan puoliso systemaattisesti nurkkaan, ja sitten kun hän erehtyy lopulta reagoimaan niin syytetään tätä reaktiota kaikesta siitä mitä on jo tapahtunut ennen ko. reaktiota. Esim. tuo kertomuksesi, että neljään vuoteen ei suukkoja tai hellyyttä, ja emäntä väittää että NYT on rakkaus tapettu kun sinä lopulta reagoit vuosikausien kylmyyteen miettimällä eroa. Olisi edes sen verran selkärankaa, että myöntäisi sen rakkauden kuolleen jo kauan ennen eropuheitakin.
Ei se rakkaus ollut kuollut vaan himo. Ani harva nainen jaksaa himoita miestään vuosikymmeniä.
- 16vjavieläjaksaa
TOSI ON!!!!!
- Yöäk
Mitä helwettiä aloittaja hourii? Jos joku on "kylmä" niin hän. Ja täysi idiootti sen lisäksi.
- NaisenAloite
...lämpenemään. Millähän reseptillä onnistuisi?
Kukas se naisen itsensä lämmittää ellei nainen itse?
Muuttaisin pois Mount Everestin pohjalta, oikeasti! HETI!!!
Kysymys 1: Mitä "kylmä" nainen oikeasti muistelee?
Kysymys 2: Ketä "kylmä" nainen oikeasti tyydyttää?
Kysymys 3: Kuka "kylmää" naista oikeasti tyydyttää?
Osa- vai kokopäiväkylmä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104