elikkä olen rakastunut/ihastunut yhteen tyttöön ja olen niin ujo etten uskalla tehdä asialle mitään. hän on kokoajan mielessäni. olisko kellään mittää vinkkejä mitä minun kannattaisi tehdä ja kiinnostaako ketään yleensäkkään ujot miehet?
miks on niin paha olla
juu88
2
538
Vastaukset
- jouhhhh
eikös tää ole nyt vähä väärä topic? mut ujot pojat on hot ainaki mun mielestä, yleensäkki keskivertoa kivempia. tee ihmeessä alote, se tekee iha varmaan vaikutuksen. voitha sä pyytää sen jonku porukan kans jonnekki jos et heti uskalla kahestaa?
- meerianen
Monet ovat kiinnostuneita ujoista pojista,ja mieltävät heidät sellaisiksi,jotka huolehtivat asioista,eiväkä rellestä.Juuri sellaista poikaystävää moni toivoo!
Voisitko ajatella,että lähettäisit tekstiviestin,jossa ehdottaisit tapaamista? Tai ehdota vaikka menemistä kävelylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647