Olen ollut paastolla pari viikkoa jossa olen juonut vettä ja pari lasia mehua päivässä, laihtunut normaali painosta alipainoon.. kuukautiset lähteneet parissa viikossa.
Haluan siis kysyä, kauanko ihminen voi paastota mehulla ? Harrastan myös kilpaurheilua. Kärsin jonkin sortin syömishäiriöistä, joten en voi syödä mitään tai se johtaa ahmintaan. Olen hukassa, mutta aion elää paastolla.
Onko kellään kokemuksia?
kauan voin paastota?
5
496
Vastaukset
- mehutar
Teet tosi hallaa elimistöllesi, jos paastoat pitkään yhtäjaksoisesti. Paastolla kannattaisi aina juoda vitamiinipitoisia sokeroimattomia mehuja, esim. Biotta. Mutta niilläkään ei saisi paastota monia viikkoja putkeen. Ensikertalaiselle sopiva paasto on 4-5 päivää. Laihdutuskeinona sitä ei pidä käyttää. Keho ottaa alipainoisella tarvitsemansa ravinteet lihaskudoksesta, jolloin urheilutuloksetkin kärsivät varmasti.
Sinun kannattaisi keskustella jonkun ammattiauttajan (psykologi, tereydenhoitaj tms.) kanssa syömishäiriöstäsi, niin saat ahmimisen hallintaan, eikä tarvitse lopettaa syömistä kokonaan. Ahmimiskohtauksia tulee helposti myös silloin, jos on ensin olut pitkään syömättä/syönyt huonosti. Onnea sinulle, toivottavasti saat syömishäiriösi hallintaan. - nngmmytm
Hah, hah. Vai harrastat muka kilpaurhailua ja olet ollut pari viikkoa pelkällä nestepaastolla. Montako metriä jaksat nykyisessä kunnossa juosta? 5 vai peräti 10?
- femaleQ
Olet sairastunut/sairastumassa anoreksiaan. Viimeisellä keho ottaa ravinteet sydänlihaksesta. Ja se ei ole enää yhtään kivaa. Usko pois lihaksikas ja sopusuhtainen, normaalipainoinen vartalo on kaunis.
- slkdhahfladsf
femaleQ kirjoitti:
Olet sairastunut/sairastumassa anoreksiaan. Viimeisellä keho ottaa ravinteet sydänlihaksesta. Ja se ei ole enää yhtään kivaa. Usko pois lihaksikas ja sopusuhtainen, normaalipainoinen vartalo on kaunis.
VINKKI ; jatka vaan paastoa ja katso kauan jaksat.......
- sosiologi dddd
slkdhahfladsf kirjoitti:
VINKKI ; jatka vaan paastoa ja katso kauan jaksat.......
tuhoutuu jo viikon päästä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625