Apua tarvitaan

Eitoimi1

Mulla on ZyXelin P660HW, jostain syystä en pääse ottamaan siihen enään hallintayhteyttä (osoiteessa 192.168.1.1) onko ideoita miten purkkiin saisi yhteyden?

9

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Aukaise Käynnistä-valikosta kohta Suorita (Run) tai jos sinulla on Windows Vista tai Windows 7 käyttöjärjestelmä, niin kirjoita hakukenttään teksti: Suorita. Kirjoita nyt aukeavan ikkunan kenttään Avaa: -tekstin jälkeen olevaan ruutuun cmd ja paina Enter-näppäintä. Aukeaa musta pohjainen ikkuna jonne kirjoitat: ipconfig /all

Hae kohta, jossa lukee Ethernet-sovitin Lähiverkkoyhteys:
      Haen sen alapuolelta kohta, jossa lukee DHCP-palvelin.
      Millainen numerosarja sinulla on tuossa DHCP-palvelin kohdassa?

Kirjoittamalla sen numerosarjan (esim. 192.168.0.50) selaimen osoiteriville niin saat yhteyden ZyXEL:in purkkiin.

• Eitoimi1

DHCP-palvelimen kohdaal on sarja 169.254.13.240. Sen verran edistystä on että selain ei ala väittää että ei saa yhteyttä mihinkään, mutta mitään ei näy (eikä login mukaan liiku yhtään bittiäkään.)

Pitää tutkia viellä....

• proxy pois päältä
        Eitoimi1 kirjoitti:

DHCP-palvelimen kohdaal on sarja 169.254.13.240. Sen verran edistystä on että selain ei ala väittää että ei saa yhteyttä mihinkään, mutta mitään ei näy (eikä login mukaan liiku yhtään bittiäkään.)

Pitää tutkia viellä....

Ota proxy pois päältä

• modeemin asetukset
        proxy pois päältä kirjoitti:

Ota proxy pois päältä

Tee näin: Käynnistä- Ohjauspaneeli- Verkkoyhteydet- Lähiverkkoyhteys- Internet-prokolla(TCP/IP) Ominaisuudet- Käytä seuraavaa IP-osoitetta 192.168.1.30, Aliverkon peite: 255.255.255.0 ja Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 ja OK,OK.
        Nyt kun selaimeen laittaa osoitteen: http://192.168.1.30 niin pitäisi aueta ZyXel-modeemin kirjautumisssivu.
        Näin minä pääsin modeemiin sisään.

• asetukset 2
        modeemin asetukset kirjoitti:

Tee näin: Käynnistä- Ohjauspaneeli- Verkkoyhteydet- Lähiverkkoyhteys- Internet-prokolla(TCP/IP) Ominaisuudet- Käytä seuraavaa IP-osoitetta 192.168.1.30, Aliverkon peite: 255.255.255.0 ja Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 ja OK,OK.
        Nyt kun selaimeen laittaa osoitteen: http://192.168.1.30 niin pitäisi aueta ZyXel-modeemin kirjautumisssivu.
        Näin minä pääsin modeemiin sisään.

Osoite taisi olla kuitenkin 192.168.1.1 jolla modeemiin pääse käsiksi edellisen ohjeen mukaan.

• taistelujatkuu
        asetukset 2 kirjoitti:

Osoite taisi olla kuitenkin 192.168.1.1 jolla modeemiin pääse käsiksi edellisen ohjeen mukaan.

Kiitos, nyt todennäköisesti saan yhteyden purkkiin koska ping 192.168.1.1 menee perillä. Jostain eksoottisesta syystä selain ei vaan näytä mitään eli ei html koodia. Oliskohan purkki oikeasti pamahtanut tms? Voiko näitä flassätä uusiksi?

• toimiiko?
        taistelujatkuu kirjoitti:

Kiitos, nyt todennäköisesti saan yhteyden purkkiin koska ping 192.168.1.1 menee perillä. Jostain eksoottisesta syystä selain ei vaan näytä mitään eli ei html koodia. Oliskohan purkki oikeasti pamahtanut tms? Voiko näitä flassätä uusiksi?

Kaikilla selaimilla ei saata päästäkään modeemiin, Internet Explorerilla pitaisi ainakin toimia. Pitäisi aueta Tunnus ja Salasana sivu, mikäli on kunnossa.

• hkkjg

Mulla on ZyXelin P660HW, jostain syystä en pääse ottamaan siihen enään hallintayhteyttä (osoiteessa 192.168.1.1) onko ideoita miten purkkiin saisi yhteyden? korjaa http://192.168.1.1/ja piuha modeemin ja titokoneen väliin..eiköhän ala toimimaan..

• joko toimii?

Kuten aikaisemmin kirjoitin: Käynnistä- Ohjauspaneeli- Verkkoyhteydet- Lähiverkkoyhteys- Internet-prokolla(TCP/IP) Ominaisuudet- Käytä seuraavaa IP-osoitetta 192.168.1.30, Aliverkon peite: 255.255.255.0 ja Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 ja OK,OK.

Piti ihan kokeilla, niin Operallakin osoitteella http://192.168.1.1 pääsee kirjautumissivulle modeemiin, kun laittaa nuo edelliset osoitteet IP-asetuksiin koneelle.
        Verkkokaapeli laitettava 1 liittimeen ja puhelinpistorasian johtoa ei tarvitse.
        Yhdisti heti modeemiin. Ellei toimi, voi modeemissa olla vikaa.

Tosin, modeemini on ZyXel Prestige 600 series, 660H-61

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33