Elikkä onko olemassa jotain sivustoa netissä (tai jossain) mistä voisi kysellä metallialan alihankintatöitä?
Olen harkinnut pienimuotoisen yrityksen perustamista tarkoitus olisi aloittaa pikkuhiljaa ja tehdä töitä aluksi vapaa-ajalla, sivutöinä.
Kuvittelisi että firmoilla olisi joku "paikka" missä eri töiden tarvitsijat voivat ottaa toisiinsa yhteyttä.
Mistä metallialan alihankintatöitä?
9
6916
Vastaukset
- eeehitus
Tarjoaa töitä
- ehitusehitus
Linnaehitus ja korj ehitus ja kyl o hyva, ka ma e tiija miss mu ema..olisko talinnass
- metallica man
kannattaa tsekata ainakin www.firstindex.se siellä löytyy jotakin mm.koneistuksen tarjouspyyntöjä Suomesta
- virtahepo
Kannattaa käydä katsomassa www.evalmistus.fi sivusto. Siellä on aika hyvin erilaisia alihankintatöitä tarjolla...
- Anonyymi
Ei toimi nämä linkit enää. "Cannot be reached".
- keppi78
Mulla on käyny mielessä ihan sama juttu. Jos olisi joku paikka mistä löytäisi alihankintatöitä vähän kätevämmin. Toi evalmistus näytti ihan mielenkiintoiselta. Pitää vissiin jotain maksaa että näkee kaikki tiedot...
- pettynytasiakas
On kokeiltu , ei mitään,raha menee ihan hukkaan.Puhelin kouraan ja paanalle.Silleen saa duunia.
- Kg.
Miten tuon evalmistuksen homma oikeen toimii? Ei oo varaa heittää viimesiä ropoja turhaan kaivoon.
- Anonyymi
Minä myös etsin työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615