Oletteko tutustunut uuteen langattomaan akg K912 malliin, AKG on alansta huippua ja hinta tossa
vaan miettityttää kun on alle 60 euroa,onkohan ne todella hyvät.
AKG K912
Mikki-78-
2
1163
Vastaukset
- wired up
Olen miettinyt juuri noita samoja kun näin hifimaailmassa lyhyen jutun ja erityisesti tuo hinta otti silmään... Makuuhuoneeseen pitäisi saada langattomat ja ei kai tuo akg nyt niin surkeita voi tehdä...? Ei varmaan auta kuin tilata jollei löydy testiä taikka kommentteja...
- Mikki-78-
joo, ei nää AKG;t varmaan päästä ihan sutta markkinoille, sen verran niiden maine on kyseessä. Se hinta vaan mua vähän hämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804