No niin, nyt on tullut kokeiltua tuota yrttitomaattileipämixiäkin. Pussin ohjeet olivat selkeät ja ohjevaihtoehdotkin olivat aika kattavat. Taikina oli helppo tehdä ja luulen että kuka tahansa uusavutonkin ihminen saa ainakin jonkin näköistä väsättyä tuosta pussista. Itse tein nyt ensimmäisestä pussista muffinseja. Miinuksena on nyt pakko sanoa taikinan sisältämän suuren määrän valkosipulia. Vaikka itse pidänkin valkosipulista niin jo taikinasta leijaillut haju oli erittäin vahva, valkosipuli maistui kyllä läpi myös valmiista tuotteesta. Itselläni tämä haittasi hieman tarjoilua sillä annoin vierailleni muffinseja ja eräs heistä voi erittäin huonosti jo pelkästä valkosipulin hajusta.
Vielä aion kokeilla ainakin tuota leipää. Miinusta täytyy vielä sanoa siitä ettei tämäkään tuote ole laktoositon, vaikka nykypäivänä laktoosittomia ihmisiä on paljon ja laktoositon ruokavalio on kuitenkin helppo toteuttaa.
Ohessa vielä kuvia valmiista tuotteesta:
Yrtti-tomaattileipämix
anni409
1
167
Vastaukset
- anni409
Kuvat jäivätkin johonkin, eli linkit kuviin:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5884518.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5884530.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850