KEPUn puoluerahoituksesta päävastuun kantavat Topi Sukari ja Suomi-Soffa ovat ilmiriidassa keskenään. Miten mahtaa käydä laskevan kannatuksen kanssa kamppailevan KEPUn rahoituksen seuraavissa vaaleissa? TOIVOttavasti huonosti.
KEPUn päärahoittajat ilmiriidassa
1
50
Vastaukset
- Nilkeille kenkää
Puolueiden ja poliitkkojen ulkopuolinen rahoitus on kiellettävä lailla. Jos puolueella ja poliitikoilla ei ole rahaa vaalikampanjoihin ja muuhun politisointiin, niin silloin pitää etsiä muuta työtä. Muiden rahoilla ratsastelu on jotain käsittämätöntä ja laki vieläpä antaa siihen mahdollisuuden. Eihän tavallisia duunareitakaan sponsoroida millään lailla heidän hakiessaan itselleen työtä.
Ulkopuolinen puoluerahoitus on kiellettävä ja puolueen on tultava toimeen omillaan. Jos se ei onnistu, niin se on sitten sen puolueen loppu. Kun nykyiset puolueet eivät lisärahallakaan saa mitään aikaan, niin miksi maksaa tyhjästä? Hakekoot sukarit ja pukarit voideltavansa jostain muualta.
Rahoittajilla on aina oma lehmä ojassa, kun antavat puolueille tai poliitkoille rahaa. Jotain vastapalveluksia pitäisi saada, vaikka se on laissa kielletty. Se ei näyttänyt kepuakaan haittaavan ja poliisi kiinnostui asiasta. Ainoa hyväksyttävä rangaistus mukana olleille poliitikoille on työapaikkojen menetys ja ikuinen kielto valtion virkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969