Aiheuttaako aurinko allergiaa. Ainakin auringon ultraviolettisäteily aiheuttaa joillekin hyvin harvoille
ihmisille oireita, kun elimistössä ei ole auringolta suojaavia aineita.
Tällöin iho palaa ja nämä ihmiset joutuvat elämään täysin auringolta suojattuina.
Minulle kirkas auringonpaiste aiheuttaa väsymystä ja hengästyttää, vaikka on ihan rauhassa.
Olo on kuin olisi juossut maratonin.
Varsinkin kevätaurinko on pahinta ja vielä kun auringon valo heijastuu kirkkaan valkoisesta
lumesta, niin silmät vuotaa.
Aurinkolasit auttavat, mutta olo on kuitenkin väsynyt ja hengästyttävä.
Pilvisellä ilmalla ei vastaavia oireita ole, joten auringolla on vaikutusta.
Vielä kun on siitepölyallergia, niin tuleva kesä ahdistaa. Jos kesä on kuuma ja
kuiva, niin silloin on paljon siitepölyä ja kesät on todella raskaita tuon siitepölyallergia takia.
Onneksi allergialääke vähän helpottaa oloa, ilman sitä ei selviäisi kesästä.
Aurinko allergia
henkilaita
2
1737
Vastaukset
- Astmaatikko123
Mene astma testeihin...
- anonyymihjdsk
http://strawberrytigersis.blogspot.com/2011/04/aurinkoallergialle-tasmaase.html
auheuttaa. tuolla on tietoa mitä voi seurata aurinkoallergiasta ja mikä siihen auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 53692
- 60689
- 52657