Miksi ihmiset vaivaavat päätään näin turhilla mietteillä ?
Onko ihmisen elämällä muka joku muu tarkoitus kun lisääntyminen ?
Jos on niin tuleehan se murehtimattakin.
Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt.
Elämän tarkoitus.
21
224
Vastaukset
- Rompix
Jos Jumala (siis kristinuskon jumala, eikai täällä muita uskovia edes pyöri?) on, niin mikä se elämän tarkoitus sitten olisi?
- Esko .
Elämällä on tarkoitusta kun tekee elämälle tarkoituksia. Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää.
Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa. Nämä videot voi olla masentaviakin, mutta ovat myös upeita.
http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU
http://www.youtube.com/watch?v=G8IozVfph7Iesko hyvä, huomasitko mitä Rompix kirjoitti?
"Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt."
Ja sinä vastaat:
"Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää."
Tämähän on juuri sitä mitä han tarkoitti. Pitää tehdä sitä mikä tuntuu kivalta ja oikealta.
"Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa"
Samaa mieltä. (kerrankin)missxcessive kirjoitti:
esko hyvä, huomasitko mitä Rompix kirjoitti?
"Jumalia ei ole näkynyt joten nauttikaa tekin hihulit elämästänne, se on nimittäin ainoa ja lyhyt."
Ja sinä vastaat:
"Pitää keksiä jotain tehtävää. Jos ei keksi itse, voi mennä mukaan johonkin ryhmään, jossa tehdään jotain tärkeää."
Tämähän on juuri sitä mitä han tarkoitti. Pitää tehdä sitä mikä tuntuu kivalta ja oikealta.
"Nykyään on luonnon suojelun tärkeys tullut hyvin ilmeiseksi. Maapallo on paljon tuhottu ja ympäristön terveyttä täytyy ehdottomasti palauttaa"
Samaa mieltä. (kerrankin)zippo siis
- Esko .
missxcessive kirjoitti:
zippo siis
on yhteenlaskettuna varmaan lähellä sataa.
- Aatteleppaite2.0
Esko . kirjoitti:
n puolet siitä.
- Rompix
Esko . kirjoitti:
Haista sinä Esko. paska!
(nyt en voi olla varma kirjottiko tuon Esko., vai joku joka esittää Esko.:a koska Esko. ei suostu rekisteröimään nimimerkkiään) Esko . kirjoitti:
Sanoo mies joka ei ymmärrä edes lukemaansa.
Rompix kirjoitti:
Haista sinä Esko. paska!
(nyt en voi olla varma kirjottiko tuon Esko., vai joku joka esittää Esko.:a koska Esko. ei suostu rekisteröimään nimimerkkiään)Kovasti se oikea eskopiste on ateisteja tyhmiksi ja tietämättömiksi sanonut Eli ei olisi mitään uutta.
- jep jep
...siihen mikä on elämän tarkoitus, katsomalla monty python: elämän tarkoitus (monty python: meaning of life) elokuvan
- eivät luovu uskosta
Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan?
eivät luovu uskosta kirjoitti:
Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan?
"Minun mielestäni puolet teidän pilkastanne ei ole yhtään mistään kotoisin, "murskaavaa" todistusaineistoa ei ole tässä paikassa tainnut olla vielä kertaakaan? "
Totta puhut, yksikään uskovainen ei ole täällä esittänyt vielä todisteen puolikastakaan, saati sitten"murskaavaa" todistusaineistoo.
- mf
Tällä palstalla ateistit joskus sanovat hihuille että hihu muuttuu ateistiksi, välttämättä, sillä "todistusaineisto" ateismin puolesta on murskaava.
Eipä vaan hihu käänny.
Ääretön eli ikuinen elämä on mysteeri ateistille, mutta minulle hihulle ei.- fm
Ateisti on aina väärässä
- Aatteleppaite2.0
fm kirjoitti:
Ateisti on aina väärässä
uskotte;)
- Kössönöm
on elämän sivujuoni ja elämisen oheistoimintaa.
- nössö 21
miten lisääntyminen voi olla elämän tarkoitus kun aviopari kaksi ukkoa tai akkaa ei voi lisääntyä keskenään
- Kössönöm
nössö 21 kirjoitti:
miten lisääntyminen voi olla elämän tarkoitus kun aviopari kaksi ukkoa tai akkaa ei voi lisääntyä keskenään
sellaista väittänytkään, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.
- eivät halua
Kössönöm kirjoitti:
sellaista väittänytkään, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.
Kaikki ihmiset eivät halua tehdä lapsia, tällaiseen maailmaan...!
eivät halua kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät halua tehdä lapsia, tällaiseen maailmaan...!
Pakko lapsia syntyä vain koska niitä tehdään ;)
Lapsien tekeminen kun voi olla sillai turvallista pinnoitettua tai pilleröityä huvia ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081