Onko tietoja ko. luistimista? Itse ajattelin hankki tuollaiset (ovh 299e) maksaa nyt 169e. Paljon k2:sen rannesuojat maksaa? En tarvitse varmaankaan muita suojia...
K2 Freedom/rannesuojat
4
877
Vastaukset
- emilia
Ostin K2 Freedomit viime lauantaina eli kauheesti niistä ei ole vielä kokemusta. Pari tunnin lenkkiä olen käyny luistelemassa ja luistimet on erinomaiset :)! Tarpeeksi tukeva kenkä, muttei liian tukeva, renkaat rullaa hyvin, siistin näköiset jne.
K2:n rannesuojista en tiedä mitään, ku itse ostin tarjouksesta Salomonin suojasetin(ranne,polvi,kyynärsuojat) 28egellä.- noi
luistimet ostit?
- RullillaTaas
mulla oli tosi vanhat suojat jotka kinnas joka paikasta niin ostin k2sen suojasetin 35€ ranne, polvi ja kyynärsuojat vaikuttaa hyviltä.
Eiköhän 8 vuoden aikana ole yhdet suojat ostettu. (Viesti luotu 2004)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595