Haluaisin lukea jotain suht helppolukuista nuorten fantasia-/kauhuhömppää, mutta olen kyllästynyt onnellisiin loppuihin! Muutenkin olen tykästyny enemmän kaikenlaiseen agstiin. Osaako kukaan suositella mitään minulle? Enkku ei ole ongelma. :)
Ei onnellista loppua
1
382
Vastaukset
- -Neule-
Astrid Lindgren: Veljeni Leijonamieli
Melko lyhyt kirja. Kun aikoinaan luin sen, niin luin sen muutamassa tunnissa ja jäin niin kiinni tarinaan, että luin sen samantien uudestaan, vaikka fiksumpaa olisi kai ollut pitää taukoa, antaa tarinan hautua mielessä ja sitten jonkin ajan päästä lukea uudestaan.
Boris Akunin: Asaselin salaliitto
Tämä ei ole fantasiaa tai kauhua, mutta loppu ei ole kovinkaan onnellinen.
http://www.kirjainfo.com/kirja/9510260045/
Majgull Axelsson: Huhtikuun noita
Hieman haikea loppu. En tiedä voiko tätäkään fantasiaksi sanoa, vaikka yksi päähenkilöistä onkin halvaantunut nainen, joka pystyy matkustamaan henkenä ruumiinsa ulkopuolella.
Margaret Atwood: Oryx ja Crake
Tämä on scifiä. Päähenkilön tilanne on aika lohduton kirjan alussa ja kirjan juoni kertoo kuinka tuohon tilanteeseen on päädytty.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oryx_and_Crake
Ainakin kaksi ekaa noista on helppolukuisia, mutta nuo kaksi muuta voivat olla hieman raskaampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595