Saunalahdelta lähestyttiin minua tarjoamalla paljon halvempaa laajakaistaa (?) kuin nykyinen (Elisa 83 €/2 kk). Sovittiin, että lähettävät kokeiltavaksi modeemin (näin luulin). Nyt hain paketin postista ja siellä olikin vain tuommonen sytkärin näköinen vekotin !? WTF? Mihin se pitää laittaa?
Toinen kysymys: Miten saan tuon vihelijäisen metelin loppumaan korvani juuresta (keskusyksikkö?). Olen imuroinutkin sitä päältä, avata en sitä uskalla. Joskus auttaa vähäksi aikaa, kun kumautan sitä nyrkillä vasempaan laitaan.
Nainen ja tietotekniikka
4
345
Vastaukset
Se on langattoman laajakaistan modeemi, "nettitikku" l. "mokkula". Seuraa ohjeita ja katso kuinka toimii, varmastikin sait kahden viikon koeajan. Jos pelaa paremmin kuin nykyinen (Sammuta muuten nykyinen modeemisi.), niin mikäs siinä, vaihtoon vaan. Langaton laajakaista on kuitenkin tunnettu epävakaasta toiminnastaan ja riippuvaisuudestaan käyttäjän olinpaikasta vastaanottokentän voimakkuuden mukaan, joten testaa oikein kunnolla ja vertaa nykyiseen yhteyteesi. http://speedtest.net/
Koneesi jokin tuuletin vetelee viimeisiään, ei muuta kuin huoltoon tuuletinvaihtoon ja puhdistettavaksi, ellei ole tiedossa teknisesti suuntautunutta tuttavaa tahi sukulaista.- 53 vee nörtti
Kiitos vastauksesta :)
- riitu'''''''''''''''
53 vee nörtti kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :)
Keskusyksikön koppa voi resonoida. Koita laittaa sen päälle jotain painavaa. Jos ei auta niin sit tuuletin vaihtoon, laakerit nääs.
- f55t
riitu''''''''''''''' kirjoitti:
Keskusyksikön koppa voi resonoida. Koita laittaa sen päälle jotain painavaa. Jos ei auta niin sit tuuletin vaihtoon, laakerit nääs.
kirja on hyvä paino. joku 1000sivuinen on ihan sopiva paino. Mokkula ei minusta sovi ainoaksi liittymäksi. ADSL tai kaapelimodeemi on paljon toimintavarmempi. Mokkula on ihan hyvä matkaliittymä mutta ainoana liittymänä kotona siinä menee hermot. Yhteydet tuppaavat katkeamaan aina välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657