Alokas Mäkinen oli armeijassa ja yritti koota rynnäkkökivääriään aikarajan sisällä. Eihän siitä mitään tietenkään tullut, eikä Mäkinen sitä saanut koottua edes ilman aikarajaa. Kersantti sanoi hänelle: "Kuulkaa alokas Mäkinen, teillä on jotain yhteistä Puolustusvoimien komentajan kanssa". "No mitä, herra kersantti?" Mäkinen kysyi silmät kirkastuen. "Kumpikaan ei pysty enää etenemään sotilasurallaan," kersantti vastasi.
Mäkinen ja rynnäkkökivääri
Spewe
4
1883
Vastaukset
- spruce6
Kontiorannassa oli myös tällainen Tösserö-Mäkinen 1986, ja vielä apukouluttajana. Taitaa olla siellä jumissa yhä?
- 9+14
tuli oltua siellä samaan aikaan
- mie vaan
No ei tässä moittimaan aleta, mutta eikös se kenraali olekkin se joka ei voi enään oikeen sotilasurallaan edetä???
- lovetti
Olin aikanani Mäkinen,enään en,mutta silloin kun armeijan kävin,vedettiin sellasta hornaa ja minä ainut nainen ja Mäkinen sen jaksoi,elkee siis solvatko Mäkisiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634