Entinen Ministeri ja kansanedustaja on kuollut vaikean sairauden vuoksi.
Urpo Leppänen oli syntyisin polvijärveltä ja aikanaan valittiin myöskin kansanedustajaksi,Tapasin tämän henkilön useamman kerran aikanaan ja muistan,että hänen ollessa ministerinä myöskin Poliisin tilat ja talo korjattiin Lieksassa.
Perussuomalaiset muistaakseni vielä tukeutuivat 2007 vaaleissa Urpoon Timo Soini kehui vielä muistosanoisaan Leppäsen taitoja puoluesihteerinä.
Aikanaan ilmeisesti puoluejohdossa oli Veikko Vennamon sanoja muistellen vallalla pahojen henkien voimat ja näin SMP ajautu taudelliseen ahdinkoon ja toiminta loppu. Kuitenkin Urpo toimi vielä kansanedustajana muissa puolueissa.
Olen myöskin tuntenut myöhemmin viihdepuolelta Urpon hänen kulkiessa Kuubalaisen vaimonsa tanssija Anan kanssa joka mielestäni olisi vaatinut hieman enemmän tanssitilaa ja arvonantoa taidoilleen mihin hänellä oli kykyä omassa maassaan esiintyä.
MK
Muistatko Urpo Leppäsen
3
226
Vastaukset
- MIEVAAN 9
Kyllä Urpo oli aikakautensa peri Suomalainen Maalta lähtöisin Herrahissiin päässyt jalat maassa oleva värikästäkin elämää nähnyt kansaa ymärtävä politiikko.Lämmin muisto hänelle.
- Työläinen nyt
U. Leppästä J.non työvöimatoimistossa. Urpo taisi silloi olla työministerinä. Ei ihan Urpokaan tainnut saaha työttömyyttä puolitettua, vaikka yritti.
Työläinen nyt kirjoitti:
U. Leppästä J.non työvöimatoimistossa. Urpo taisi silloi olla työministerinä. Ei ihan Urpokaan tainnut saaha työttömyyttä puolitettua, vaikka yritti.
Oletko saanut starttirahaa yrityksen perustamiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637