Olen lähdössä yksin edulliselle ryhmämatkalle Ateenaan 15.5. Matkalle on ilmoittautunut vasta muutama henkilö. En ole aiemmin käynyt Kreikassa ja olisi kiva saada matkaseuraa, jos kiinnostaa, niin
http://www.elvetours.gr/tarjoukset.html
Ateenaan edullisesti
4
728
Vastaukset
- nainen 50+
Kyseinen ryhmämatka peruuntui vähäisen osanottajamäärän takia, joten nyt olen lähdössä viikoksi itsekseni Ateenaan 15.5. Mukavampi olisi kumminkin matkustaa yhdessä, joten matkaseura kiinnostaisi edelleen.
- En ole tuppaantumass
toiveistasi? Muuten saattaa tulla yllätyksellisiä tarjouksia.
- löjözjhm
Siellä on nyt ne mellakatkin. Ateenaan ei nyt ainakaan kannata jäädä.
- nainen 50+
En ole tuppaantumass kirjoitti:
toiveistasi? Muuten saattaa tulla yllätyksellisiä tarjouksia.
Olen lähdössä Ateenaan 15.5. ja palaan kotimaahan 22.5. Ateenassa on majoitus varattuna ja sieltä käsin aion tehdä päivän retkiä jollekin saarelle, Korinttiin ym.
Toivon että lomani aikana olisi rauhallista ja yleislakot osuisivat ennen ja jälkeen matkani. Tietenkään en mene keskelle mellakoita ja muutenkin liikkuessani pyrin huolehtimaan turvallisuudestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748