uusi puhelinluettelo tipahti postiluukusta.
Turhaan, koska kannan sen suoraan paperinkeräys lootaan.
Sen lisäksi että se on turhaa paperin tuhlausta, on se huonosti tehty, vajavainen ja ikävän väritteinen.
Nii, ja se on ruottalainen...
Ne vois Itellan kanssa sopia että postiljooni tiputtaa sen suoraan keräykseen, eikä turhaan raijata niitä taloihin.
Shakira
http://www.youtube.com/watch?v=RvUFUCJXE6Y
Eniron
4
104
Vastaukset
- Kotkan silmällä=>
lehtilaatikolle saakka, karisee ainakin 5 gm 50 ylikilosta sillä painoahan sinulla täytyy olla kun aina päivystät foorumilla ?
sinä päivystät koska minä päivystän, hubaa;))
Ja sitä painoa on, ruunnnsaaasti.., käykö kateeks?
.. pinotaan kaikki uudet ja vanhat puhelinluettelot (ruottalaisetkin kelpaa), niistä saa kivasti kiikkerän tuen rikkinäisen sängynjalan tilalle. Aina kotoinen ja reipas ratkaisu joka kodin pulmiin.
Luettelon sivuista voi pitkin vuotta taitella kivoja paperilentokoneita ja/tai origameja (miten toi sana kirjotetaan, löytyisikö luettelosta?). Siitä riittää perheelle huvia koko vuodeksi ja kyllähän sellainen näppärä askartelu aina tylsän ja aneemisen palstailun voittaa, vai mitä? ;)olla aneeminen, minä en;))
Minä sahasin jalat pois sänkystä kun yks nurkka alko keikkuun, tosin piti sitten keksiä ratkaisu tohon ylösnousuun, ku matka tuli pitemmäks..eikä ole tuon yhden tunnetun henkilön taitoja ylösnousemuksessa.
Viitti yksin taitella flykareita, lapset kuitenki lähettäis hoitoon jos näkisivät;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906