oisko kellään kokemuksia, Volkswagen Polo Classicista 1.6 ? Auto olisi 00 vuoden malli. Auto tulis eka autoksi.
kokemuksia?
3
580
Vastaukset
- poloska
on mulla ollu käytössä 2v. Tosi hyvä ajettava, kulutusta en mitannu. Ovien kanssa saa olla tarkkana ettei lukkomekanismi jäädy, aseöljyllä voitelu auttaa. Kaasuläppäkotelo putsattu, toimi n.puolivuotta ja nyt taas oireilee. kierrokset heiluu 1500-2000 välillä vaikka kaasupoljin ylhäällä, nykii n.50km/h vauhdissa. Suosittelen tarkkaa tutkimista ja miel.asiantuntujan apua ennenkuin ostat.
- variantissa....
Sama vika oli Polo Variantissa, kierrokset heilui parintuhannen kieppeillä.
Putsasin kaasuläpän kotelon aerosolilla, se taisi olla trikloorietyleeniä. Sitten moottorin kierrosluvut asettuivat 900 kierrosta/min. Toimii taas hyvin.
Lukkoihin olen käyttänyt aseöljyä ruiskuttamalla sitä oven pielessä olevien kumitulppien kautta mekanismiin. Tähän vaivaan oli muuten palstalla joku ohje, jossa asennettiin ylimääräinen jousi mekanismin vapauttajaan.
Olen ajanut tällä Pololla noin 305.000 km, eikä siinä ole ollut isompia vikoja. Yksi vesipumppu on vaihdettu ja kannentiiviste. Kannentiivisteen palaminen oli kyllä oma mokani, en tarkistanut jäähdytysnesteen määrää ja se oli vuotanut jostain letkuliitoksesta ja ajelin liian vähällä nesteellä.
Tällä farmarilla olen reissannut useita kertoja Venäjällä ja lastia on ollut melkoisesti. Minusta se on ollut tosi luja auto, ei se ole jättänyt välille pahassakaan rasituksessa.
Ostin toisen Polon tyttärelleni, samaa vuosimallia, mutta ajettu vain 125.000 km. Siinä on vielä vähän askaretta turvatyynyn kanssa. Toivottavasti sillä voisi ajaa vielä parisataatuhatta kilometriä!
Pidän volkkareista, koska niissä on kohtalaisen selväpiirteinen tekniikka ja niitä pystyy korjaamaan ja ylläpitämään vähemmälläkin rahalla.
- haluaisin....
1,6 moottori olisi vähän tomerampi kuin 1,4. Tuskin se vie paljon enemmän polttoainettakaan.
Autovahinkokeskuksella taitaa olla vielä myynnissä sellainen peli. Edullinen ja taisi olla aika vähät vauriot. Muistaakseni sininen.
Minulla on ollut volkkareita aika monta. Yksi Jetta 1,6 oli myös.
Minusta volkkarit ovat tosi asiallisia autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657