kuuluu kun ei ole enään kotikadussa ja ois kiva tietää koska se saapuu uudestaan kotikadulle
mitähän tuulille
3
802
Vastaukset
- mannejyrää
Uudet tuulet puhaltaa, eihän sen vanhemmistakaan ole enää juurikaan tietoa.
- Uudessa elämässä
Tuuli eli Siiri Sinnemäki on jo kaksikymppinen nainen, eikä häntä voi käyttää sarjassa enää siihen söpön, sirkeäsilmäisen ja vähän nenäkkään tytön rooliin, mihin aikoinaan valittiin. Sitä paitsi tuon ikäsiä nuoria sarjassa on nykyisin mukana liiankin kanssa. Todennäköisesti Sinnemäki ei myöskään itse halua näytellä sarjassa, mitä sitten todellisessa elämässä tekeekin.
Lähtihän se Siirin isovelikin yhtäkkiä interailille ja sille tielle jäi ilman että vanhemmat olisivat perään kyselleet. Ei kysellä mekään. - 23089tuhi4gjrnb
No jos nyt haluat oikeasti kuulla, niin Tuulilla ei todellakaan mene hyvin!
Tuulihan oli tunnetusti tämä leboparin kolmas pyörä. Lapsien äiti oli hyvinkin ns. tulistunut Tuulin häsläämisestä ja lähetti tämän provessori Nordströmin klinikalle sukupuolen- polven ja -lajin muutosleikkaukseen.
Tänä päivänä Tuuli roikkuu transvestiittilaiskiaisena Adelaiden keskuspuistossa Austraaliassa (pääsi sinne esiintymällä Quantasin hinttaripurserin poikaystäväturriaisena).
Riittääks tää sulle, neropatti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707