PELKO ja HÄTÄ

11

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa

Kyllä sinä ihan itse pilaat oman maineesi.

• lauantai aamuna taas

Niin saatanan hysteerisiä muutaman suen takia se ei usko ettei ne viikko pitempään nurkissa pyöri mutta ymmärthän ettei sitä viikola kerkiä susi jahtiin illala on töitten jälkeen jo niin pimeä ettei siellä mitään näe ett se jää sit viikon loppuun

• ei voi muuta kuin palata tähän aiheeseen ja naureskelijan sanoin todeta, jotta eipä voi muuta kuin naureskella. Että oikein petopuhelin paskapersepelkuriapinoille, heh heh...Tämähän on oikea vuosisadan uutislööppi. Kaikkea sitä joutuukin kokemaan tässä maailmassa. Eikö herran tähden typerämpää apinajuttua enää keksitä. Nyt ei edes ole aprillipäivä, joten oikeasti nuo maalaisapinat kai sitten ovat peloissaan, heh heh heh heh....

• "susianalyytikko"

se minulla tämä jakaantunut persoona ponkaisi taas näyttämölle
        samalla kun kyrpäni ponkaisi pystyyn nähtyäni jo vanhan
        uutisen jolla voin hekumoida sairasta psyykettäni.
        niin kuin olette kaikki nähneet, tätä on minun täysin
        mahdotonta itse hallita ja muutkin ovat jo luopuneet
        toivosta, mutta pitäähän sitä tälläisen kurjakkeenkin
        jotenkin yrittää sätkiä menemään, niin surkealle kuin
        se välillä tuntuukin.

• haah,hha haa

mitenkä hyvin on Espanjassa sudet hoidettu, hah,hah,haaah! Mikä tollo, ei voi muuta kuin naureskella tollaselle idiootille.

• haah,hha haa kirjoitti:

mitenkä hyvin on Espanjassa sudet hoidettu, hah,hah,haaah! Mikä tollo, ei voi muuta kuin naureskella tollaselle idiootille.

sudet Espanjassa Suomeen verrattuna hyvin hoidettu, kun siellä susia on yli kymmenkertainen määrä suomeen verrattuna, vaikka ihmisiäkin on lähes kymmenkertaisesti. Tämä jo saattaa apinasta tuntua liian vaikealta tekstiltä, mutta selitänpä sulle siis hieman tarkemmin. Espanja on huomattavasti tiheämmin asutettu kuin Suomi, mutta silti sinne mahtuu susia joka suhteessa huomattavasti enemmän kuin tänne pelkuriapinoitten valtakuntaan. Apinoitten itku täyttääkin ilmatilan tässä maassa ja siksi hienoa ja ylvästä suden ulvontaa ei juurikaan kuule.

• 8+5
        Susianalyytikko kirjoitti:

sudet Espanjassa Suomeen verrattuna hyvin hoidettu, kun siellä susia on yli kymmenkertainen määrä suomeen verrattuna, vaikka ihmisiäkin on lähes kymmenkertaisesti. Tämä jo saattaa apinasta tuntua liian vaikealta tekstiltä, mutta selitänpä sulle siis hieman tarkemmin. Espanja on huomattavasti tiheämmin asutettu kuin Suomi, mutta silti sinne mahtuu susia joka suhteessa huomattavasti enemmän kuin tänne pelkuriapinoitten valtakuntaan. Apinoitten itku täyttääkin ilmatilan tässä maassa ja siksi hienoa ja ylvästä suden ulvontaa ei juurikaan kuule.

olla noin tyhmä kuin tämä analyytikko? Ei ole ainakaan vastaan tullut, Ei ole kyse niinkään ihmispopulaatiosta vaan siitä että Espanjan vuoristossa missä sudet ovat, siellä ei kummoista asutusta ole, mutta silti ne saavat satoja susia salametsästettyä vuosittain. Ja se on meidän peukaloa imevän susi analyytikon "susitaivas" maa jota onneton tomppeli pitää mallimaana susien hoidossa. Olisi sieltä meidänkin muutaman harvan salametsästäjän oppia haettava, jos yhtä tehokkaisiin tuloksiin haluttais päästä. Ei peukkua imevää pikkupoikaa, joka itseään susianalyytikoksi nimittää voi muuta kuin naureskella.
        Tee taas itsesi tappotyhmäksi ja kerro vaikka Espanjan susien hoidosta.

• Siellä epsanjassa
        Susianalyytikko kirjoitti:

Riittää aitojen yli hyppiviä susia ihan luontokuviksi asti...

• minä taas

voin kulkea pystypäin ja olla ylpeä suomalaisuudestani, koska asiat täällä ovat hyvällä tolalla kun tärkein asia mistä pitää keskustella on susien vaarallisuus.

Toisaalta ethän sinä osaa siitä mitään keskustella. Osaat vain solvata toisia sanoin, joita et naamatusten uskaltaisi suustasi päästää. Muutoin olisit joko leivättömän pöydän ääressä tai lasaretissa pillillä keittoa imemässä.

• paikallistamiseen

saadaan rehellistä tietoa niiden määristä ja kaatolupia lisää.

• Näin se mennee

Meet sinne ulukomaille häpäsemään ihteäsi, sen häpäisypuolen oot jo hoitanu täällä ihan tappiin asti ihtesi oslata, ja tomppeli kunn oot, meet vielä kerjäämään säälipisteitä ulukomailta.

Jos oot huomannu häpeän tuntemuksia, se on TOSIHYVÄ merkki siitä, että sulla polosella on sentään joku mahdollisuus parantua lapsellisesta psykoosistasi, sillä häpeä on monesti ensimmäinen merkki siitä, että tajuaa MOKANNEENSA jotain tosi pahasti, jota ei saa ees huumorilla höystettyä.

Meidän metsäläisten ei tartte hävetä mitää, menimmepä minne tahansa, vaikka susiturkki päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe