Hei,
Onko aikuisille, joilla ei ole erik voimistelutaustaa, tarjolla mitään esimerkiksi telinevoimistelukursseja pääkaupunkiseudulla? Tavoitetasolla luokkaa kärrynpyörä, käsillä seisonta, kiintopyörähdys rekillä, kulmanojat , yksinkertaiset rengasliikkeet?
Telinevoimistelua aikuisille aloittelijoille pks-seudulla?
STaksu
5
1103
Vastaukset
- Puikkis
Varmaan on useampiakin seuroja joilla on tälläisiä ryhmiä.. Kisiksellä muistan ainakin nähneeni.
Espoossa on espoon telinetaitureiden ryhmiä. www.estt.fi- STaksu
Hei, löytyikin seuroista kyselemällä ryhmä.
- j
STaksu kirjoitti:
Hei, löytyikin seuroista kyselemällä ryhmä.
Staksu mistä löysit ryhmän?
- måns!
Olin juuri itsekin tulossa mainitsemaan Espoon Telinetaitureista, että siellä on aikuisryhmiä. Kiva kuitenkin, että löysit jo jostain seurasta sopivan ryhmän itsellesi! :)
EsTT on ihan paras!
Ps. Puikkis laittoi linkin Etelä-Savon työterveyssivustolle - Tititiii
Kieppi ja STVK-seuroilla aikuisryhmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657