Ryhdyn kirjailijaksi.
Meinaan kirjoittaa Ateismin oppikirjan ja rikastua.
Uskovaisten on pakko ostaa opus jossa ei tietenkään ole mitään tekstiä mutta kun ne ovat niin vakuuttuneita että tällainen oppi on olemassa niin rahaa on pirusti luvassa tällaisella kirjalla ;)
Ateismin oppikirja.
11
155
Vastaukset
- J-la
hihhulit tekevät teorioita noita merkeistä--varsinkin mittoihin esim 666mm ja 66 raamatunkirjoitusten määrä ja pidä mainoslanseersu herätysteltoissa
- Jussi Pussi
.. ei ole oppi.
Sentakia hihulit juuri ostaisivat tällaisen kirjan.
Kuka muu ostaisi tyhjiä sivuja olevan opuksen?- maailmanparantajat
¤¤¤¤
- jv
zippo100 kirjoitti:
Sentakia hihulit juuri ostaisivat tällaisen kirjan.
Kuka muu ostaisi tyhjiä sivuja olevan opuksen?Ateismin ulkopuolisille sivut näyttäytyvät tyhjinä, mutta me ainoan oikean ateismin (AOA-ry) kannattajat oikeassa ateistisessa mielentilassa sivuja tutkiskellessamme löydämme sieltä aina uudelleen ja uudelleen Jullen olemassaolemattomuuden suuren todistuksen. Tosin on olemassa myöskin harhaoppeja ja kaikenlaisia Jullen eksytyksiä oikeasta opista, joten on syytä olla tarkkana. Me AOA:n viikoittasissa maanataikokouksissa aina meditoimme (vastaa rukousta) toivomme, ettei mikään vääränlainen ateismin haara meitä eksyttäisi, eikä varsinkaan uskonto.
Ja sitten me väiteltäisiin Ateismin oppikirjan "tulkinnoista" :p
- karisma
tuon sivulla 76 15 senttiä ylhäältä ja 7 senttiä vasemmasta laidasat olevan tyhjän alueen?
Minä näkisin siinä selkeästi valkeuden sillä mustaa on vain sivunumeroissa. :) karisma kirjoitti:
tuon sivulla 76 15 senttiä ylhäältä ja 7 senttiä vasemmasta laidasat olevan tyhjän alueen?
Minä näkisin siinä selkeästi valkeuden sillä mustaa on vain sivunumeroissa. :)Riippuu ihan missä kirjaa tutkit. Minulla se oli ihan musta ja sivunumeroita ei myöskään näkynyt (pimeässä) mutta vaikeaa sanoa oliko se silloin tyhjä :/ Mutta jos se on tyhjäksi kirjoitettu ja se on Ateismin oppikirjan totuus niin kyllä se pitää uskoa, vaikka pieni epäilys herää kyllä.
- luen kirjastossa
Tämä on testi! Ja seuraa muutama tyhjä sivu! Lopussa: tämä on ateismin viisaus - tyhjää!
En osta kirjaa!- Mäkin ostan
Kirjaa myydään vain muoviin suljettuna ja kirjastoille niin kovaan hintaan että sinne ei ilmesty luettavaksi.
Pakko sun vaan on ostaa jos siellä sittenkin olisi sitä tekstiä ;D
Jos aiot uskovilta nyhtää rahaa, niin ei todellakaan kannata kirjoittaa mitään älyllistä. Kirjoita vain heikkoa logiikkaa lyhyillä iskulauseilla, pari Raamatun jaetta sinne tänne ja muista pommittaa ehdollisella rakkaudella. Sitten joku enkelikuva pari sivun välein, niin saat hyvin täytettä.
Ja jos kirja-ala ei ole noususuhdanteinen, niin tee kuten Eric Cartman - kopioi rakkauslauluja ja korvaa sanoja Jeesuksilla ja Jumalilla. Esim. Celine Dionin "I want you to need me":
I want Jesus to be the face I see when I close my eyes
I want Jesus to be the touch I need every single night
I want Jesus to be my fantasy
And be my reality
And everything between
Alkuperäinen oli:
I want to be the face you see when you close your eyes
I want to be the touch you need every single night
I want to be your fantasy
And be your reality
And everything between
Uskovat ovat niin pirun typeriä etteivät he huomaa mitään ja vaikka huomaisivat, niin ei se heitä kiinnosta kaikkien kiksien parissa. He ovat suurimpia hedonisteja - jos jokin tuntuu hyvältä, sen on pakko oltava oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114