Kakskytä vuotta ja nyt jo ihan risana. Eli hakusessa olisi ehjä pakosarja 1980-luvun loppuvuosien Volvo Pentaan.
Koko talven olen etsiskellyt,mutta mistään ei edes uutta löydy.
Voisin myös ostaa B 230 lohkon perustuvan koko moottorin .
Onko palstan lukijoilla tietoa,kuka myy asiallisia pakosarjoja,edes käytettynä???
Mistäpä pakosarja
7
403
Vastaukset
Ite ostin pari kk sitten Pentaan pakosarjan Mäntsälästä usamarine shopista. Kyllä se sopi ihan "heittämällä " paikalleen , vaikkei ollut alkuperäisosa. Kyseessä B230 perustuva neloskone. Kannattaa tarkistaa nelospytyn pakoaukon ympärystä , mulla se oli aika ohueksi syöpynyt. Sen tuntee parhaiten kun pakosarja on irti. Maalasin sen ja aion vielä laittaa pikku sinkkianodin johonkin lähelle, jospa se lopettaisi korroosion.
- olvia..
US MARINE SHOP Mäntsälä
- itse käyttänyt
Kokase www.drevia.se
Niillä on perin kattava valikoima myös vanhoihin Volvoihin. Ja hinnat ei oo pahat. - Uusi ostettu
Mäntsälässä oli ihan asiallinen liike.Pakosarja kustansi kahvirahan alle 300 ja nyt on jo kotona.Täytyypä Nelostiellä tehdä mutka Mäntsälään....
- tahvoko
Mitäs sä enää sinne Mäntsälään, jos kerran ostit sen jo?
- muitaki osia
tahvoko kirjoitti:
Mitäs sä enää sinne Mäntsälään, jos kerran ostit sen jo?
ja hintataso on kohallaan. jos vaikka rakentas kokonaan uuven konneen..
- R K-S
Pitäis olla kunnossa saat sen sopivasti. Anna yhteystiedot niin tarjoan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154