Terve pallinaamat, mikä vika noissa pyörissä on? ostanen kesällä jonkun tuontyyppisen ja pidän sitä 10v vaikka en ajaisikaan... BMW adventure on myös pelissä mukana. Motoguzissa on minulle enempi sitä jotain . Jotain muita hyviä jokapaikanpyöriä ja ei mitään katekaunokaisia sillä nurinhan se menee kuitenkin .
Moto Guzzi Stelvio TT
8
2011
Vastaukset
- 21032010
AIP.
- Peetu21
Hinta, mutta sekään ei tietty koske kun persaukisia :)
-kait se on enempi makuasia, minkä noista valitsee
-itse valitsisin bemun, jos hintaa ei tarvitse miettiä, keppiveto ja varusteet perusteina- tsekkaa kans
Just esiteltiin se uus 1200 Tenere-Jammu, oikein keppivedon kanssa! Stelvio kutittaa mukavasti tunteita, Bema on järkevä...
Joo. Stelvion määkin ottaisin.
- Avara putki
Ei Stelvion ostoa millään järjellä voi perustella. Miehekkään näköinen pyörä miehekkäillä äänillä. Siinä se mikä minun ostopäätökseni sinetöi viime kesänä!
- bergsman
Tulee enimmäkseen ajettua, niin hinta/laatu/tunne/kokemukset ratkaisi TIGER.
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan. - et tulos on
bergsman kirjoitti:
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan.Mä luin jostain, että Tenu-Jammun sais syksyllä ensipainoksena valmiiksi matkavarustettuna.
bergsman kirjoitti:
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan.On kyllä sitä jotain ja ehdottomasti parhaimman näköinen noista mainituista.
Yamaha on onnistunut saamaan uudenTenerensä yhtä rumaksi kuin BMW.
Huom: Mielipide!
Ja ajo-pyöränä, maantieajoon, Triumphi...
- biitzy
suhtpitkänlinjan(39v.) harrastajana olen luonut silmäyksiä Stelvioon.
Perusteluni on vertaistuki(gruppomotoguzzifinlandia) ja harvinaisuus.
Usean MGllä ajetun vuodenjälkeen olen tyytyväinen enkä merkinvaihtoa vakavissani ole harkinnu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134