Hei!
Ostin joku aika sitten A-Linkin RR24AP modeemin ja siinä on kiinni 3 tietokonetta. Ongelma on nyt se, että modeemi antaa saman IP:n kaikille kolmelle koneille! Ennen mulla oli käytössä vanhempi A-Linkin RR44, joka antoi kaikille koneille omat IP:t. Mitä pitää tehdä, jotta modeemi antaisi eri IP:t? En käytä langatonta.
3 konetta, sama IP?
5
363
Vastaukset
- Tarviin 3 IP:tä
Tämä näkyy käytännössä siten, että esim. jos lataa Rapidsharesta jotain, niin ei enää pysty tekee kuin yhden latauksen kerrallaan... se kun näyttää niille saman IP:n. Mikä asetus pitää säätää?
- on eri laitteita
rr24 on pelkkä modemi rr44 on modemi/reititin yhdistelmälaite.
Tarttet reitittimen.- Tarviin 3 IP:tä
Kiitos tästä. Nyt pistin reititin modeemin tilaukseen.
- keksa1
Tarviin 3 IP:tä kirjoitti:
Kiitos tästä. Nyt pistin reititin modeemin tilaukseen.
"A-Link RoadRunner 24AP is an external 4-port ADSL2 -router with 54Mb WLAN Access point "
eli kyllä se ihan reititin on.
Modeemin hallintasivulta otat pois NATin, niin saat kaikille oman osoitteen - taas tuli
keksa1 kirjoitti:
"A-Link RoadRunner 24AP is an external 4-port ADSL2 -router with 54Mb WLAN Access point "
eli kyllä se ihan reititin on.
Modeemin hallintasivulta otat pois NATin, niin saat kaikille oman osoitteenväärinkäsitys alkuperäisen kysyjän virheellisestä tiedosta
"Ongelma on nyt se, että modeemi antaa saman IP:n kaikille kolmelle koneille!"
siis eihän antanut, antoi eri sisäverkon IP-osoitteet kaikille koneille,
mutta ulos "maiilmaan" kulki vain yksi osoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657