nyt kun koiranpaskat valitettu niin seuraavaksi varmaan alkaa valitus mopopojista kun niitten mopoista lähtee niin kova pärinä kas kun kukaan ei ole huomannut valittaa noista ylilentävistä pitkänmatkan lento koneista nekin pitää ääntä kun kirkaalla ilmalla oiken tarkkaan kuuntelee niin ja voihan sitä viälä valittaa jos kerrostalossa yläkerran naapuri töräyttää aamutarpeensa liian kovalla äänellä pytylle siinä alukuun valituksen aiheita keksikää muut lisää.
varkaus tää valittajien luvattu kaupungi
12
338
Vastaukset
- Varkkila
Silloin on kaikki mainittu..Lopuksi tulee ne, jotka valittaa Varkkilasta :)
- valittaja.
Haluaisin valittaa siitä, että sinulla on otsikossa kirjoitusvirhe.
- kielj´polliisi
haluaisin valittaa siitä, että sinulla ei ole välimerkkejä kirjoituksessasi, arvoisa aloittaja. Yhtä pötköä vaan koko valitus! Vaikea lukea. Ja onpa siellä jokunen yhdyssanavirhekin.
Kiitos, kun sain valittaa.
Ärsyttää kämpperit, noobituubit, akimbona aseet sun muut jutut Modern Warfare kakkosessa! ja sit ne pirun helium äänillä varustetut mikki hiiret jotka eivät saisi edes kyseistä peliä pelata ARGHHHHH!
PS. God of War 3 on kerrassaan mahtava tekele nami nami- Buahahahahaaaaa!!!
Minä valitan ihan vaan valittamisen vuoksi.Minä valitan kun Bill Clintonilta otettiin suihin! Muttei minulta,miksi?? Sit minä valitan sitä kun talvella on kylmä, ja kesällä kuuma!
Olen myös pähkäillyt miten vois koirien ja kissojen paskat hyötykäyttää. Paljon olen kokkailut niistä erillaisia maittavia ruokia,mutta ystäväni eivät olleet kovin innostuneita:) HAH HAH HAAA!
Perkele, jos mulla on kirjoitusvirheitä! Sekin harmittaa.Ja varmasti valitan siitäkin!
Hyvä aloittaja! Heh heh!
Ps.Minä muuten valitan ylilentävistä koneista. Ne juovat, mitä ne jättää perässään! Aivan kauheeta!!! Pilaavat Suomen luonnon,se on hirveätä luonnon raiskautta.
Ei sellaista ollut tuhat vuotta sitten!Mihinkä tämä maailma on menossa? kysyn vaan? :)
Ja joku ottaa tänkin viestin taas tosissan:)- valivalivarkaus
valitan siitä, kun pitää ain valittaa
- Werkhaus
valivalivarkaus kirjoitti:
valitan siitä, kun pitää ain valittaa
Yleisönosastokirjoitus eilen valittajille:Jos ette kestä elämän ääniä,niin hautausmaalta löytyy hiljaiset naapurit.Eivät metelöi.
- Valituskeskus Varkau
Minä taas en valita että talvella on kylmä ja kesällä lämmintä.
Siihen voisin sanoa että kun lumihanget katoaa lämmön mukana niin... kakki koirien
ulosteet katoavat luontoon !
- Anonyymi
leipä
- Anonyymi
vellikello
- Anonyymi
hevosen paskat
- Anonyymi
vai että mopopojilla.
suomen laki sallii 45km/h ajonopeuden mopoille.
pikkusimpansseilta viritetyt mopot valtiolla.
miittejä ne järjestää mutta poliisia eivaan kiinnosta.
oma isänikin oli t arkempi mutta ei ollut polisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864