Nonni... Janilla jämähti yllättäen masu totaalisesti jumiin, vaikka onkin syönyt Purinaa ja saanut sitä jopa hieman enemmän jo kerrallaan. Aika kummaa, että se ensin teki sen karseen ripulin ja nyt sitten äijä istuu tuolla laatikolla tunnin välein ja vääntää ja pumppaa siellä otsa kurtussa, mutta mitään aikaan saannosta ei tule vaan. Vaan ei tässä muu taas auttanut, kun hakea Levolac puteli tuolta jääkaapista ja 2 milliä sille sitä sujautin ruutalla suupielestä. Nyt sitten ootamma, että koska tulee postia lootaan. En anna tänään Purinaa nyt, koska Jani on saattanut juoda liian vähän vettä, kun sen kanssahan oli niin, että me emme ole koskaan tämän noin 8 vuoden aikana nähneet tämän karva- kaverin juovan reilusti kipostaan tätä kirkasta juoksevaa luonnontuotetta.
Moro!
2
122
Vastaukset
- raitahäntä
Moi ja apua kissallesi! Minä annan pari lusikallista 1% tai jotain maustamatonta viiliä ja sieltä sitten kun tulee-nakin kokoinen pötkö, on aina auttanut. Ja kisu syö sitä suurella halulla, ei tarvitse väkisin kurkusta laskea mitään lääkettä. Jos vaikka kokeilisit?
... neuvosta! Heti huomenna haen viiliä ja koitan sitä, kun nämähän ei koskaan maitotuotteita muuten käytä niin tuo voisi tosiaan tehota. Tuo on kyllä todella kummaa, että me ei ikinä olla nähty Janin juovan vettä. Sitä semmoista kissoille tarkoitettua *maitoa* pienessä pullossa, joskus harvoin olen ostanut näille ja se tuntuu menevän. Melkeen ollut outoa nähdä silloin Janin latkivan jotakin. Vaan kävipäs tänään mukava ylläri, kun posti tuli, siellä oli lappu ja menin postiin, niin tuli Janille *Purinoilta* oma pieni paku :) Nyt Jani pääsee vielä testaamaan kana Purinaa :) Minusta tuo oli todella huomaavainen ele *Purinan väeltä* !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955